lapsia saadaan ei

Vierailija

tehdä ja lapsi on lahja - keneltä tai mistä lapsi on lahja ? onko kaikkien suvullisesti lisääntyvien esim. muiden nisäkkäiden poikaset lahjoja jostain ?

Kommentit (9)

Vierailija

ja tehdä ja tehdä ja tehdä ja tehdä ja tehdä.

Ja haluta niin kovaa ettei uskoisikaan.

Silti niitä ei välttämättä saa.

Jos sitten saa, kyllä se lahjalta tuntuu.

Mutta sanahelinäähän tämä on.

Vierailija

Kyllä meillä on tehty lapset: on oltu tarkoituksella yhdynnässä tiettynä päivänä ja siitä on seurannut raskaus.

Eikä em. "tekeminen" poista sitä faktaa, ettei aina tärppää.

Vierailija

mä hain tolla alotuksella kun joka kerta kun puhutaan lapsen tekemisestä niin jonkun on pakko jeesustella ketjuun että lapsia ei tehdä ja plaat plaat. ihmiset lisääntyy siinä missä muutkin eläimet, turha jeesustelu pois.

Vierailija

Sitä on siinä, millaiset geenit nainen on saanut, miten hormooninsa toimivat (joka muuten voi vaihdella), sopiiko yhteen miehensä kanssa, sattuuko solut kohtaamaan, onko limakalvot hyvät, keskeytyykö raskaus jne.

Saa minusta sanoa sitä tekemiseksikin. Mutta kannattaa niitä lapsiaan katsellessa muistaa, ettei se ole missään nimessä itsestäänselvää se lasten saaminen/tekeminen. Vaikken usko, että niin ajattelittekaan. Mutta elkää vähätelkö sitä saamis-ajatustakaan. Sitä voi olla vaikea tajuta, jos ei itse ole lapseton. Silloin ei tunnu mitkään tekemiset auttavan. Että silloin niitä kyllä saa ihan sattumalta, vaikka tehnyt on jo vuosia.

t.lapseton.

Vierailija

oli ehkäisy käytössä, joskus moninkertaisesti tai sitten oltiin ilman. Kun elämä ja parisuhde vakiintui että lapsi sai tulla, maksimoitiin mahdollisuudet, eli tiettyinä päivinä erityisesti harrastettiin. Ja meillä sattui tärppäämään kolme kertaa erityisesti harrastamalla, vuosien varrella, vaikka olenkin tietoinen siitä että kaikilla ei näin onnistu. Mutta minun kierotni mukaan voisikin asettaa kellonsa.

Eli tehty on, meillä, ei mitään sattumankauppa missä elämänvaiheessa tahansa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat