Onko törkeää vastata kotimyyntikutsuun kieltävästi, kun ei aio tilata mitään?

Vierailija

Tiedän, että tilauspakkoa ei ole, mutta odotettavaa on että jokainen tilaa jotain. En ainakaan kehtaa mennä montaa kertaa kutsuille, jos en tilaa mitään. Vuodessa on useammat Tupperit, Partylitet, L&B-kutsut..Kalliiksi tulee kotiäidille jos jokaisilla kutsuilla on käytävä! Mutta onko ok ilmoittaa, etten tule kutsuille, koska en tarvitse sieltä mitään?

Kommentit (3)

Vierailija

koska ihmiset ja varsinkin naiset tekevät usein heräteostoksia, vaikka alkuperäisenä tarkoituksena ei ollut tilata mitään. Ryhmäpaine...

Minua ärsyttää suunnattomasti koko kotimyynti-idea, sillä se on pelkkää rahastusta ja kaverien hyväksikäyttöä. Emäntä saa sitä enemmän alennusta/lahjoja, mitä enemmän on tilaajia. Eli paine on ostaa, vaikket mitään haluaisi ostaa.

Lainaus:

Hei, tällä kertaa minulla ei ole tarvetta tilata vaatteita/kynttilöitä/purkkeja. Tulenko kuitenkin esittelyyn, vaikka ostoaikeita ei ole?

Jättäisin siis kutsujan päätettäväksi, että haluaako mut sinne "tyhjänpantiksi" kuuntelemaan...

Vierailija

Hei, tällä kertaa minulla ei ole tarvetta tilata vaatteita/kynttilöitä/purkkeja. Tulenko kuitenkin esittelyyn, vaikka ostoaikeita ei ole?

Jättäisin siis kutsujan päätettäväksi, että haluaako mut sinne "tyhjänpantiksi" kuuntelemaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat