Vierailija

Ultrassa lääkäri rv36 sanoi vauvan olevan tyttö 99% varmasti. Katsoi että näkyisi häpyluu ja että pojalla kuulema nivusissa erilaiset virtaukset ym.. Uskaltaakohan tähän nyt sitten luottaa 99prosenttisesti ja lähteä kesämekko-ostoksille? Onko monelle käynyt niin että veikkaus mennyt noinkin myöhäisillä viikoilla pieleen?

Kommentit (6)

Siinähän ollaan käytännössä samassa tilanteessa kuin alun alkaenkin, paitsi, että taustalla häilyy ajatus todennäköisemmästä sukupuolesta.

Itse tein esikoisen kohdalla sen virheen että kysyin sukupuolta. Sain vastaukseksi, että tyttö tulee ja tyttö myöskin tuli. Koko odotuksen aikana minua kuitenkin häiritsi se, ettei asiaa voinut tietää varmasti ennen kuin lapsi oli syntynyt. En siis sittenkään uskaltanut maalata lapsen huonetta enkä ostaa vaatteita valmiiksi, vaikka olin ajatellut näin tehdä.

Toisen kohdalla en vaivautunut kyselemään ja oli helpompi odottaa syntymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis siihen, että on 99% varmaa, en silti kuvittele että on 100% varmaa. Mutta noilla todennäköisyyksillä uskaltaisin kyllä esim. mennä mekkokauppaan tai maalata vauvan huoneen pinkiksi, jos se on se mitä ap:n tekisi mieli tehdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat