Auto ja sylivauva varastettiin apteekkikäynnillä

Vierailija

http://www. satakunnankansa.fi /cs/Satellite/Satakunta/1194611103959/artikkeli/auto+ja+sylivauva+varastettiin+apteekkikaynnilla. html

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Ei vaadi kuin sekunti hypätä kuskin paikalle ja ajaa pois!

Lainaus:

tai pedofiili voi napata vauvan takapihalta vaunuista koska vaan!

Missään muualla maailmassa ei lapsia jätetä vartioimatta johonkin vaunuihin!

Auto on sentään lukittu ja joku hetki menee lukkojen avaamiseen.

Vierailija

meillä ainakin vauva aina heräsi jos auton sammutti, ehkäpä tämä nainen siksi päätti jättää auton käyntiin jotta vauva nukkuisi sen aikaa kun pikaisesti käy apteekissa, tuskin nyt mitään reseptilääkettä oli hakemassa missä menee aikaa enemmänkin. Ihmettelen kyllä tätä että kaikki tuomitsevat naisen teon niin jyrkästi, itse olen jättänyt vauvan autoon siksi aikaa kun olen käynyt pankkiautomaatilla ja kun olen r-kioskille palauttanut pikaisesti leffan. Automaattikäynnillä meni aikaa n. 1min, ja r-kioskin keikassa n. 30sek. Ovet olen kyllä aina lukkoon laittanut, mutta hieman suhteellisuudentajua mammat. Paikkakuntamme r-kioskin edustalla olen useinkin nähnyt vaunuja ulkopuolella vauva nukkumassa sillä aikaa kun mamma asioi sisällä, ja baari on vieressä että niitä humalaisiakin siinä usein pyörii. Mielestäni edelleen turvallisempaa jättää lapsi autoon kuin vaunuihin minkä tahansa kaupan/viraston eteen.

Vierailija

tai pedofiili voi napata vauvan takapihalta vaunuista koska vaan!

Missään muualla maailmassa ei lapsia jätetä vartioimatta johonkin vaunuihin!

Auto on sentään lukittu ja joku hetki menee lukkojen avaamiseen.

Vierailija

Lainaus:

että vaivautuu ottaan toiset avaimet mukaan

Niin mä tein jos oli ees oletus että jätän vajaaks minuutiks auton käymään.

eikä muutenkaan mein autoon mee kukaan.koira pitää siitä huolen tai sit tarttee tappaa koira ensin.

Vierailija

Lainaus:

meillä ainakin vauva aina heräsi jos auton sammutti, ehkäpä tämä nainen siksi päätti jättää auton käyntiin jotta vauva nukkuisi sen aikaa kun pikaisesti käy apteekissa, tuskin nyt mitään reseptilääkettä oli hakemassa missä menee aikaa enemmänkin. Ihmettelen kyllä tätä että kaikki tuomitsevat naisen teon niin jyrkästi, itse olen jättänyt vauvan autoon siksi aikaa kun olen käynyt pankkiautomaatilla ja kun olen r-kioskille palauttanut pikaisesti leffan. Automaattikäynnillä meni aikaa n. 1min, ja r-kioskin keikassa n. 30sek. Ovet olen kyllä aina lukkoon laittanut, mutta hieman suhteellisuudentajua mammat. Paikkakuntamme r-kioskin edustalla olen useinkin nähnyt vaunuja ulkopuolella vauva nukkumassa sillä aikaa kun mamma asioi sisällä, ja baari on vieressä että niitä humalaisiakin siinä usein pyörii. Mielestäni edelleen turvallisempaa jättää lapsi autoon kuin vaunuihin minkä tahansa kaupan/viraston eteen.

En ole kohta 10 vuoteen asunut Suomessa, MUTTA kaikki syyt jattaa vauva/lapsi autoon, kun itse poistuu "hetkeksi" ovat TEKOSYITA :-)

IKINA en jattaisi lasta yksin autoon, missan ja koskaan....

Vierailija

Lainaus:

Miten muuten saa avaimet autosta ja ovet lukkoon jos auto on käynnissä..? Onko meillä vaan niin vanha rotisko ettei tuollainen onnistu..jotain nykyautojen tekniikkaa vai?

Ja kyllä apteekkikäynti hyvin usein kestää pitempään kuin pikainen käynti ärrällä viemässä leffan tms. ja automaatit taas ovat usein ulkopuolella kuitenkin, eli näköetäisyydellä..

No, kukin tyylillään.

Meidän autossa on ns. avainkortti, jonka voi ottaa pois "lukosta" vaikka auto olisi käynnissäkin. Ja napsauttaa sillä sitten keskuslukituksen päälle ulkoa päin. Auto ei myöskään lähde liikkeelle uudestaan ilman sitä korttia, vaan herjaa: laita kortti paikalleen. Tällaista nykyaikaisempaa autoa ei siis voi varastaa noin vain.

Mutta toinen juttu on, kannattaako silti jättää lasta käynnissä olevaan autoon kun itse menee jonnekin sisälle...

Vierailija

ja ottaa lapsi pois!

Siis jos ihminen on noin vatipää että jättää vauvan yksin käynnissä olevaan autoon niin parempi olla ilman niitä lapsia ja sooloilla yksin omalla elämällään!

Vierailija

Koskaan ei itselleni tulisi pieneen mieleenkään jättää omaa vauvaani autoon ei sitten yhdeksi sekunniksikaan!!!

En voi ymmärtää miten jotkut voi tehdä sellaista?

Vaikka kuinka olisi vöiden avaamisia jne jne niinkuin jotkut ruikuttavat että vie aikaa mutta silti... En sallisi sellaista omalle tunnolle.

Saipahan nainen opetuksen, eikä varmasti enään koskaa jätä lastaan yksin minnekään.

Vierailija

että vaivautuu ottaan toiset avaimet mukaan

Niin mä tein jos oli ees oletus että jätän vajaaks minuutiks auton käymään.

eikä muutenkaan mein autoon mee kukaan.koira pitää siitä huolen tai sit tarttee tappaa koira ensin.

Vierailija

sopimuksen irti. Ovet lukossa, vauva auton sisällä ja minä ulkopuolella. Oli muuten vitsit vähissä.

Soitin lukkosepällä, lupasi tulla paikalle reilun tunnin päästä. Tässä vaiheessa vauva heräsi autossa ja alkoi karjua. En halunnut pientä huudattaa tuntia, joten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin iskeä yksi ikkunoista rikki jotta sain vauvan ulos autosta.

Arvatkaa vaan, olenko sen jälkeen jättänyt vauvaa autoon, en ole enkä jätä ikinä enää. Koskaan ei voi tietää, mitä voi tapahtua.

Lainaus:

Vierailija

Onpa ollut melkoinen tuuri, että on sattunut rattijuoppo jolla sentään ollut vielä jotain järkeäkin päässä kuitenkin..!! Eli ajoi takaisin. Joku toinen sekopää olisi voinut nakata vauvan ties minne häiritsemästä :((

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat