Kuukautiskupin käyttäjät!

Vierailija

Miten sen saa helpoiten ulos? Ostin kupin eilen ja olen siihen tosi tyytyväinen. Ainoastaan sen ulos ottaminen tuntuu vähän hankalalta.... Antakaas käytännön vinkkejä. Kiitos

Kommentit (10)

Vierailija

pois ottaessa, eikös koko sisältö ole pitkin maailmaa...?? iteänikin kiinnostaa ja olen miettinyt hankkivani raskauden ja jälkivuotojen jälkeen, nyt rv 12+2, ainoastaan tuo jäänyt askarruttamaan..

Vierailija

ja loput kaadetaan. Jos kuppi ei ole piripintaan täynnä niin ei se mitenkään pitkin maailmaa leviä. t. 3

Lainaus:

pois ottaessa, eikös koko sisältö ole pitkin maailmaa...?? i.

Vierailija

Sen saan parhaiten niin, että ensin puserran sitä vähän niillä lihaksilla ulospäin, ja sitten vasta tartun. Tai sitten, että sormet vähän sisällä painan lihaksilla sitä alaspäin, niin että saan kiinni. Voi kanssa auttaa jos pöntöllä ollessa kumartuu ja sitten painaa sitä lihaksilla alas.

Jos on tosi vaikea saada ulos (minulla oli jonkun kerran alussa), niin mene kyykkyyn vaikka suihkun lattialle, ja siinä paina lihaksilla sitä alas ja sitten koita uudestaan.

Vierailija

eli siihen pohjaan pitäisi ylettyä ilman ponnisteluja. t. 3

Lainaus:

Mutta mulla ainakin oli aluksi vaikeaa saada siitä kiinni. Siihen auttoi se lihaspuristelu. :)

Vierailija

Mulla se ponnistaminen oli avainasia. Varsinkin kun alkuun tuli joskus vahingossa laitettua se niin ylös että hädintuskin sormenpäillä ylsi antenniin. Lisäksi painan sivusta sen alipaineen pois.

Vierailija

alipaineen poistamiseksi. Sitten vain veto ja kuppi tulee ulos. Ilman tuota ilmausta joutuu vetämään voimalla, paljon helpompaa on, jos päästää "vakuumin" pois.

Vierailija

kun sen kupin litistää niin se holahtaa pois tosi helposti.. Ei tartte repiä. Tosin reilumpina vuotopäivinä se litistäminen aiheuttaa splatter-ilmiön pöntössä, mutta sehän on piece of cake, jos taloudessa on vessaharja.. Nimim. Kerran kylässä wc-pönttöä paperilla putsannut..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat