Vierailija

TOSIN: aina ei kyse ole varsinaisesta ihastumisesta, se voi olla pelkkää pikku säpinääkin.

Kommentit (14)

Lainaus:

mutta kyllä se vaisto erehtyykin usein. Mulla on yks kaveri joka nuorempana kuvitteli jatkuvasti että tämä tai tuo oli ihastunut ja oli näkevinään merkitseviä katseita ja kuumia tunteita eikä ne yleensä koskaan olleet sitä.

Aivan, et mistään. :)

Muista: merkitseviä katseita ja tunteitakin voi vallan hyvin olla ilman varsinaista ihastumista.

2

itse en uskonut näitä vaistoamisia nuorempana ja nyt jälkeenpäin olen kuullut muutamalta tyypiltä että oli ollut minuun kovastikin ihastunut silloin aikoinaan. eivät vain olleet uskaltaneet tehdä aloitetta enkä minäkään kun en uskonut että olisivat ihastuneita vaikka asiaa epäilinkin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä väitän tietäväni, ketkä about 5 tuntemaani miestä ovat enemmän tai vähemmän ihastuneita minuun. Luultavasti vähemmän, mutta jotain siinä on joka tapauksessa.

ellei jutussa ole mitään. Ei sen tarvitse mitään elämää mullistavaa rakkautta olla, vaan ihan normaalia vetovoimaa. Ja kyllä sen huomaa, kun pitää silmänsä auki. :)

Lainaus:

mutta kyllä se vaisto erehtyykin usein. Mulla on yks kaveri joka nuorempana kuvitteli jatkuvasti että tämä tai tuo oli ihastunut ja oli näkevinään merkitseviä katseita ja kuumia tunteita eikä ne yleensä koskaan olleet sitä.

Lainaus:

Mistä tiedät, ettei niissä katseissa ollut mitään?

Muista: merkitseviä katseita ja tunteitakin voi vallan hyvin olla ilman varsinaista ihastumista.

2

Nämä tyypit olivat sellaisia kaukorakkauksia, joilla usein oli jotain seurustelusuhteita ihan toisaalla ja täysin eri tyyppiseen tyttöihin kuin tämä kaverini. Pakkejakin kaverini sai siihen tahtiin, että jos nämä kaikki pakit antaneet tosiaan olivat kiinnostuneita hänestä niin erittäin omituisia tyyppejä kyllä.

Lainaus:

Lainaus:

Mistä tiedät, ettei niissä katseissa ollut mitään?

2

Nämä tyypit olivat sellaisia kaukorakkauksia, joilla usein oli jotain seurustelusuhteita ihan toisaalla ja täysin eri tyyppiseen tyttöihin kuin tämä kaverini. Pakkejakin kaverini sai siihen tahtiin, että jos nämä kaikki pakit antaneet tosiaan olivat kiinnostuneita hänestä niin erittäin omituisia tyyppejä kyllä.

vika taisi kyllä olla ennemminkin kaverissasi joka tulkitsi toisten ihmisten viestejä totaalisen väärin... tällaisia tomppeleita on olemassa mutta se ei tarkoita sitä etteikö jotkut ihmiset osaisi tulkita varsin hyvinkin toisen ihmisen antamia sanattomia viestejä.

sekä vaistonnut oikein että erehtynyt pahan kerran. Joskus omat toiveet tekee tepposen ja alkaa kuvitella jotain mitättömiä asioita merkeiksi jostain mitä oikein toivoo todeksi...!

Jos itse on kovin ihastunut, niin tosi helposti kuvittelee sen toisenkin ihastuneeksi ja näkee jos minkä moista merkkiä :)

Usein siinä ei kuitenkaan ole mitään perää.

Lainaus:

sekä vaistonnut oikein että erehtynyt pahan kerran. Joskus omat toiveet tekee tepposen ja alkaa kuvitella jotain mitättömiä asioita merkeiksi jostain mitä oikein toivoo todeksi...!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat