Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erottaa tuleeko lapsivettä vai mitä tuolta tihkuu? :) (OV)

Vierailija

Nolo kysymys, mutta kun mulla tulee aika paljon jotain ja oon ajatellu et on valkovuotoa mutta nyt rupes mietityttään oisko se lapsivettä. On aika liisterimäistä ja ei tuoksu millekkään vähän on jotain väriä jota en vielä analysoinut! ;) Ja rv on jotakuinkin 25. Ja ei ole esikoinen vaan jo useampi lapsi on.

Kommentit (5)

Vierailija

Minä ensimmäisen lapsen kohdalla onnistuin selvittämään pH paperilla. Googlettamalla löytyy, pitikö sen olla emäksinen vai hapan. En nyt muista. Mutta siis pH paperia käytin ja piti työntää aika syvälle ettei ihan siitä suulta saanut. kätilö sairaalassa totesi sitten saman (heidän testinsä valmistui vuorokauden päästä mutta kokenut kätilö näki ihan silmillään) ja jäin sairaalaan yöksi. synnytys käynnistyi yöllä tai oikeastaan varhain aamulla. Minulla oli kyllä la jo ohi kun tämä tapahtui. Apteeksita niitä voi ostaa.

Vierailija

Ei sitä ehkä erotakkaan, mutta kyllä ne supistukset sitten kertovat koska on aika lähteä synnyttämään.. Ekasta mulla tuli 1rkl:nen lapsi vettä ja pari tuntia siitä alkoivat poltot. Huomasin pissalle mennessä kun hulahti ihan vettä vaan ja oli hajutonta ja koostumus tosiaan vaan vettä..

Vierailija

eli välttämättä ei tule paljoa. Toisaalta sitä myös kehittyy koko ajan lisää, mutta jos on joku reikä niin sit on tulehdus riski.

Mut tosiaan vetistä valkovuotoakin voi tulla. Tai se on yleistä.

Uusimmat

Suosituimmat