Apua mitä oikein teen. Nuorena avioliittoon ja seksitönkö elämä odottaa....

Vierailija

Olen kaunis ja hyvännäkööinen nuori nainen. Olin nuori ja rakastastuin parikymppisenä mieheen tai ainakin siltä sillä hetkellä tuntui. Tein mallintöitä ja tienasin lukion jälkeen sillä elantoni. Tulinkin vahingossa raskaaksi ja olen onnellisesti tällä hetkellä 6 vuotiaan pojan äiti. Menin lapsen isän kanssa naimisiin. Mieheni on 10 vuotta minua vanhempi ja olen elämääni olen täysin tympääntynyt. Miehelläni on antaa minulle kaikki mitä olen ikinään edes ajatellut mutta en edes tiedä rakastanko häntä. Seksi harrastetaan kerran kuukaudessa kun ei vaan ole aikaa. Miheni matkustaa töiden takia valtavasti ja enimmäkseen ollaan kahdestaan poikani kanssa.. Välillä useitakin viikkoja. Meneekö aina suhde tähän pisteeseen että lopuksi vaan välitetään mutta suhde käy tylsäksi jos seksielämä katoaa täysin. Haluan mielettömästi jo seksiä mutta en edes tiedä enää haluanko sitä mieheni kanssa. Tuntuu etten saa edes seksistä änen kanssaan enää mitään.

Kommentit (3)

Vierailija

Minullekin on nyt arki iskenyt aika kurjasti vasten kasvoja, vaikken uskonut, että niin koskaan kävisi. (naimisissa 3 vuotta) Sitä kun ei aina jaksa tuntea hirmuista kiinnostusta omaa miestä kohtaan. Mutta rakkaus on kuitenkin vielä jossain sisälläni, sillä en aio erota enkä pettääkään. Kyllä tämä varmaankin ohi menee..

Vierailija

että teillä on suhde päässyt häviämään jonnekin työkiireiden ja lapsiperheajan syövereihin. Ja jos ei ole kunnon suhdetta, ei seksikään enää toimi eikä edes kiinnosta.

Minun mielestäni sinulla / teillä on kaksi vaihtoehtoa:

- tehkää töitä sen eteen, että saatte suhteenne taas kuntoon (haluatteko muutosta? tietääkö miehesi ajatuksistasi, ehkä hän luulee, että kaikki on hyvin?)

- erotkaa

Olet ihan oikeassa, tuohon tilanteeseen ei kannata jäädä kitumaan, vaan asialle pitää tehdä jotain. Minullakin on takana seksitön ja kuiva kaverivaihe mieheni kanssa. Siitä pääsi yli, mutta töitä se vaati, koska kumpikaan ei ollut pitkään aikaan huomioinut toista sukupuolisena olentona. Kaikilla elvytys ei enää onnistu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat