Voiko olla normaalia, isokaan lääkemäärä ei vaikuta kun kuukautiset tuloillaan?

Vierailija

Viime aikoina mulle on usein käynyt niin, että otan kenties isonkin satsin (tarvittaessa käytettäviä) kolmiolääkkeitä, esim. ennen nukkumaanmenoa, mutta eivät vain vaikuta millään!

Tuntuu järkyttävältä, että esim. satsi Panacod X 2, Opamox 15mg ja kaksi muuta 10 mg kolmiolääkettä illalla otettuina eivät edes nukuta!!! Mikä ihme mua vaivaa? Tää on viime aikoina tosin mennyt pahemmaksi kuin koskaan.

Pelkään että kipu ei helpota eikä väsymys tule, mutta silti kohta kuolen näihin lääkemääriin! :-(

Kommentit (5)

Vierailija

niin ei välttämättä kipulääkkeet kunnolla auta, ikävä kyllä. Ja tuosta buranasta vielä:ihan ok kipulääke, mutta esim.endoon kipulääkkeitä kuluu. Siksi mieluummin vaikka Panacod, vähemmän mahaärsytystä. Ja se kolmio siinä rentouttaa ja rauhoittaa, voi olla apukeinona kovaan kipuun sekin.

Vierailija

Burana auttaa paljon paremmin kuukautiskipuun kuin Panacod. En ymmärrä, mihin noita rauhoittavia tarvitset? Jos niitä käyttää pitkään, niin eiväthän ne enää tehoa. Lääkemäärät vaan kasvaa, kun riippuvuus lisääntyy.

Vierailija

Ei siihen kai muutakaan selitystä sitten ole.

Lääkäri on joskus vaan sanonut mulle, että kuukautiskierron vaihe vaikuttaa lääkkeiden imeytymiseen. Imeytyvät huonommin kun "se aika kuukaudesta".

t. ap

Vierailija

Olen ihan ilman lääkäriäkin siis huomannut, että ennen kuukautisia unilääkkeet eivät ole välttämättä toimineet, vaikka ne muuten normaalisti toimivat.

Joo, edelleen, tuntuu silti järkyttävältä että vaikutus on noin suuri ettei tämänkaltainen lääkesatsi tehoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat