ei herranjestas mikä akka tossa satuhäissä!

Vierailija

siis aivan järkyttävä!

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

sekä aidosti onnellinen. Ihanaa katsottavaa kun ei ollut naama peruslukemissa vaan oikeasti aidosti onnellisen oloinen ihminen. Oliko se mies sitä paljon vanhempi? Mies oli vähän totinen välillä.

Vierailija

Mä taas ilolla katsoin, että kerrankin pariskunta, jotka näytti toisistaan tykkääviltä ja siltä, että naimisiin meno ja rakkaus oli tärkeämpää kuin että onko koristeet oikeassa paikassa tms.

Vierailija

ja ainakin paljon parempi kuin "ei juntilla"

Voi pitää hauskaa ja nauraa, tai vaikka kikattaa. Ei tarttee koko ajan olla kontrolli päällä ja pipo tiukalla että näyttäs hyvälle ja kaikki menis kuvitellun "hyvän etiketin" mukaan

Vierailija

aidosti rakastuneen oloisia, tunteellisia ihmisiä. Sen sijaan Meidän häiden pariskunta tuntui musta kyllä oudolta, ja odotinkin että heitä täällä arvosteltaisiin taattuun av-tyyliin. Satuhäiden parissa ei ollut mitään vikaa, sopivan rento suhtautuminen, ei ne krumeluurit tee ketään onnelliseksi vaan se todellinen rakkaus.

Vierailija

että kumpikaan ei ota toisen nimeä vaan ottavat Katjan kasvattivanhempien sukunimen. Eli Katja on kasvattilapsi. Tästä syytä ei sukua paljon ollut, ja etupenkissä olevat saattoivat siis olla näitä kasvattivanhempia.

Vierailija

että mitähän vikaa tästäkin pariskunnasta av:lla löydetään... Ja tottakai jotain löytyi! Mutta mahtaa olla vaikeaa elämä, kun jatkuvasti pitää etsiä vikoja muista ihmisistä.

Vierailija

Minusta siinä lopussa, kun se morsian kikatteli niin, ettei sanoista saanut selvää, oli sulhasella sellainen ilme, että mitä olen mennyt tekemään, kuka tuo on ja miksi olen sen kanssa naimisissa. Jotenkin epäuskon ja kauhun sekainen ilme oli miehen kasvoilla. Näin minusta. Tuli sääli olo.

Vierailija

Katja ei kyllä ollut se lasvattilapsi vaan Keijo. Ihana pari oli, tasapainottivat toisiaan, mies turvallisen oloinen järkäle ja morsian ihanan kupliva luonne. Minua ei ainakaan ärsyttänyt morsiamen kikattelu, parempihan se on, että naurattaa kuin että itkettäisi!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat