Kerrotaanko Keski-Suomen keskussairaalassa rakenneultrassa sukupuoli?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siinäpä se kysymys! Neljäs ja viimeinen lapsi tulossa ja haluaisin tietää. Aikaisemmin olen vain kakkoselta kuullut epävarman arvauksen, joka ei osunut, eikä tuo haitannut, joten tiedän kyllä senkin mahdollisuuden =) Meillä molempia jo on, joten ei ole mitään toiveitakaan, haluaisin vain tietää...

Miksu, kolmisen viikkoa ennen rakenneultraa

Kommentit (1)

Vierailija

itse kävin k-s keskussairaalassa uutena vuotena rakenneultrassa viikoilla 20, ja kysyin et kumpi ois tulossa et vinkaa jos näkee. ei nähny eka ja teki sit normi tutkimuksen ja palas asiaan ja sukupuoli näkyi, kertoi vielä ja näytti mistä sen näki,ja uskon sen olevan uusi veikkaus.

siksi sanon että veikkaus, kerrroin kätilölle kans et viimeks kolme eri kätilöä kolmena eri raskauden vaiheessa sanoivat kaikki että tyttö tulee tietämättä et tiesin sen jo, mut salissa syntyikin poika, yllätys poika, mutta ihana vaan yllätys toisaalta kun aiksemmn on jo kaksi tyttöä.

joten veikkaus se vaan on, erikoistunut kätilö kerran kanssa puhui että ihmisen anatomia on sen verran ovela, et aina kuva ei ole sitä mitä on sit kun syntyy =)

mutta kannaatta kysyä, ja riippuu varmaan kätilöstä näkeekö vai ei, et on kuinka selkeä.

mehän mennään sit miksuliinu kumpikin kesävauva saamaan, tosin minä jo toivon mukaan toukokuussa =)

korasa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat