Hankin jokaiselle bannia, joka loukkaa mustalaisia!!!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

"Valkolainen rattijuoppo varasti vauvan,tms???

Ihan samalla lailla romaanien "tempauksista" ei voida puhua/kirjoittaa koko sakkia koskevana. Ymmärrätkö?

Vierailija

Itse olen töissä aikoinani kokenut huonompia mustalaisia, mutta myös hyviä!!

Jokaista heitä olen myös palvellut siinä missä muitakin asiakkaita!!

Kerran jopa yksi mustalainen kiitteli minua hyvästä palvelusta, koska olin ystävällinen ja autoin etsimään mitä tarvitsi.

Ja ei, ei ollut harhauttaminen, että toiset voisi varastaa!!! Jos joku tähän tämmöstä rupee keksimään. Hän oli yksin.

On totta, että heille on saatu tämä paha maine aikaan. Siitä pääseminen eroon vain tuntuu kestävän.

Mutta jos jonkun olisi syytä katsoa peiliin valkoisten!!!!!!!

Ja itse olen valkoi-ihoinen suomalainen.

Ketkä teki afrikkalaisista orjia?? Kuka määräsi siellä?? Valko-ihoinen.

Jo kautta historian on jostain kumman syystä valkoihoiset pitäneet itseään parempina!!! Miksi???

Kuvitelkaapa maailma toisin. Me valkoiset oltaisiin oltu niitä orjia eikä tummat.

Vierailija

Kaikkia kansallisuuksia saa kritisoida, mutta ei varmasti ole helppoa olla tämän päivän mustalainen. Mutta osittain itsepä ovat asemansa hankkineet. Valkolaiset ei ymmärrä kaaleitä, eikä kaaleet kaajeita. Ymmärrystä.

-kaajee, kriittinen ihminen, joku voi haukkua rasistiksi

Vierailija

esim Itäkeskuksessa hirveissä laumoissa ? Pussihousut heiluen ja kiiltävät saappaat kolisten valloittavat käytävät kuin euroopan omistajat.

Jossain lehdessä näin manneista vitsin...millainen on rehellinen mustalainen ??? Noh kädetön ja jalaton.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat