Tienasin viime vuonna 34 000 e. Olen lähäri.

Vierailija

Ei voi valittaa palkan pienuudesta. Ja on vielä niin helppo ja löysä duuni, että hävettää! Mukavasti ehdin lukemaan työajalla itseni yliopistoonkin.

Muita lähihoitajia, jotka löytäneet helpon ja hyvinpalkatun työpaikan?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Joo, tiedän ettei se kuulu meidän kulttuuriin ja olen itsekin kasvatettu siihen, että se on sopimatonta. Mutta toisaalta on hyvä tietää mitä kolleega tai naapuri tietää, jotta itse voi arvioida omaa tilannettaan ja tehdä siitä johtopäätökset.

Onneksi sentään verotiedot ovat julkisia.

Vierailija

Lainaus:

Voisitko vääntää vielä rautalangasta miten olet onnistunut saamaan tuollaisen palkan? Kun sossujenkaan palkka ei taida olla tuon enempää ja ovat kuitenkin yliopiston käyneitä.

Mä siis hoitovapaalla sain kotihoidontuen, kuntalisän (vai mikäsenyoli) ja siihen päälle siis keikkaduunia muutamaan paikkaan. Eli saatoin valikoida työni niin että tein vain rahakkaampia vuoroja. Kun palasin töihin hoitovapailta ansiot tippuivat todella reilusti =(. Tosin mulla oli se etu, että keikkapaikat olivat mulle tuttuja pitkältä ajalta eli olin ns. luottokeikkailija jolle tarjottiinkin hyvät vuorot.

Vierailija

Mä tienasin hoitovapaalla 32 tonnia. Keikkaduuneja: öitä, viikonloppuja jne. Ja sillon olin hoitsu. Ehdin siinä sivussa vielä valmistua sosionomiksikin =)

Vierailija

Itsekin olen lähihoitaja. Ansioni olivat viime vuonna 24 000 euroa ja teen 60 % työaikaa. Ja ei ole kovin rankkaa, tai miten sen nyt ottaa. Nytkin olen töissä.

Vierailija

ei mitään tajua ammattiyhdistysliikkeen tarkoituksesta! että tälleen ruoditaan avoimesti netissä palkkoja. ei täällä korkeemmin koulutetut tämmösestä keskustele. kun ne nääs tajuaa, että se tekee koko ammattikunnalle vain hallaa. ne asiat pitää hoitaa ammattiyhdistyksen kanssa ja niistä kuuluu selittää vain kollegoille.

voi että vielä uudestaan:(

Vierailija

että lähihoitajat saavat melkein joka paikassa samaa palkkaa, ihan talukosta voi katsoa, mikä se palkka on. Ei lähihoitajat neuvottele palkkojaan työnantajan kanssa. Eli ei ole mikään salaisuus, mitä tienaa.

Pointti oli varmaan se, että lähihoitajanakin voi tienata, kun on kokemuslisät ja tekee vuorotyötä. Alkupalkkahan lähihoitajalla on tavallisesta päivätyöstä 1700 euroa, yksityisellä vielä tätäkin vähemmän.

Vierailija

missä oot töissä? Ja taidat kyllä olla poikkeus sitten jos nuin tienaat. Ite en ainakaan tienaa edes kolmivuorotyön lisien kanssa tuommosta summaa, kaukana siitä. ja töitä saa paiskia niin paljo ettei kuselle ehi.

Vierailija

Eli olet tehnyt keikkaa noin.... 10 000€?

Aika paljon saa tuohon summaan tehdä duunia lähihoitajan palkalla.

Oma päivätyö ja lisäksi keikkaa ehkä noin pari vkl kuukaudessa (+ kaikki juhlapyhät)?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat