Analysoikaa minut - kun mua ei ole koskaan kiinnostanut toi Lähi-Idän tilanne

Vierailija

Luen päivittäin Hesarin ja paikallislehden, seuraan uutisia, mutta en tiedä eikä kiinnosta, miksi siellä taistellaan (aina).

Kommentit (13)

Vierailija

Arabiankielisiä lastenohjelmia kylläkin, mut ne taitas olla sinulle liian lällyjä ja aika tylsää että sieltä tulee samat tohtori koirat ja niksi Nellat kun täältäkin..

Toisaalta vois lapsiparat mennä Hamasin pupujusseista sekasin siinä vaiheessa kun ne tajuais että jotkut vihaa niin monia meidän perhetuttuja... Eihän niille kyllä voi toisaalta sanoa että katsos mitä telkasta tulee! Tuolla ne Avi sedän uskonveljet tappaa sun sukulaisia..

Te kun ette poloiset ole nähneet sitä Israelia jossa kristityt, juutalaiset ja muslimit elelevät ihan sovussa - ehkä kukaan ei tämän jälkeen tule sitä näkemään. Minä kuitenkin näen sen omassa perhepiirissäni joka päivä :D

Vierailija

menit niin pelokkaaksi, omituiseksi ja aloit horista puuta heinää, että luulenpa, että palestiinalaisella muslimimiehelläsi on yhteyksiä Hamasiin tai muihin terroristiorganisaatioihin ja ihan Suomessa asutte.

Vierailija

Lainaus:

Tuolla alueella tilanne on jatkunut iät ja ajat, eikä se lopu koskaan. Mitään edellytyksiä rauhaan ei ole.

ja aivan sama tilanne jatkuu edelleen, sama rähinä ja kaikki maailman vasemmisto räksyttää ja on terroristien puolella. Mitään edellytyksiä rauhaan ei ole, koska nämä äärimuslimit ovat tyytyväisiä vasta, kun Israelin valtiota ei ole.

Mutta eipä taida onnistua.

Vierailija

Tulee lähinnä ärsyyntynyt ja turhautunut olo, sama juttu Afrikan kanssa. Tappavat niitä jotka yrittävät auttaa, siviilit kärsivät vuodesta toiseen!

Olen kiinnostunut kyllä mm. luonnosta, politiikasta ja kummilapsikin löytyy Intiasta mutta tuo lähi-itä ei ole koskaan napannut.

Vierailija

Sen pitäisi kiinnostaa, mutta se on niin rutiiniuutinen, että se menee vähän "toisesta sisään, toisesta ulos". Olen nyt 32-vuotias ja aktiivinen uutisten seuraaja about 10-vuotiaasta. Niin kauan kuin muistan, on tuo Israel-Palestiina ollut kestoaihe. Karseaa ajatella, että sitä on niin välinpitämätön ja tottunut, että joidenkin ihmisten elämä on sodan keskellä asumista vuosikymmenestä toiseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat