Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät. Meidän häät-ohjelmassa liikaa yritystä tehdä "erikoista".

Vierailija

Vaikkei ollutkaan ohjelman vika, niin tosi harmi, ettei kukaan tarkistanut, onko morsian paikalla sulhasen esityksen aikana!!! Ja tyhmää valita morsiamen yllätysnumeroksi riskialtis ohjelma; eikö kannattaisi ottaa joku idioottivarma eikä sellaista, minkä sää tms muuttuva tekijä voi pilata / latistaa?!

Ja Lolan ärrävika ärsyttää, ei voi mitään.

Kommentit (3)

Vierailija

Subin ohjelma nimittäin PIKKUISEN näkyvästi mainosti ja tyrkytti erinäisiä kalliita maksullisia palveluja ja tuotemerkkejä. Alkoi ihan ärsyyttää tuollainen läpinäkyvä materialismi ja tuotesijoittelu.

Vierailija

ja omalla lapsellani myös R vika, mutta jotenkin aina särähtää, tulee huomiota liikaa puheeseen..

On se kumma kun ihmiset ei tajua että samanlaiset häät on melkein kaikilla ihmisillä, jos tehdään siihen kaavaan, että: Kirkko, Ruoka, Musiikki+pari esitystä.

Aina on sitä odottamista, vaikka sitä kuinka yritetään vältellä, mutta niin se vain oikeasti menee.

Itse jos haluaisin "erikoiset" häät, siis aivan jotain muuta kuin muilla, jos sitä yritetään hakea, NIIN: Ensinnäkin vihkiminen, ihan jossain muualla kuin kirkossa, vaikka jossain hiekkarannalla, jossa olisi sitten kokonainen sika vartaassa ja jotain samba/latino musiikkia :) Asu vapaa ja rento (vaikka ne kaislahameet) tietysti tämä on vaikea toteuttaa täällä koto suomessa säiden puolesta.. JOten pitäisi ottaa jotenkin huomioon säävaraus. Mutta taasen tälläisiä "grillijuhlia" voi järjestää ihan muutenkin :)

Itse siis olen jo naimisissa perinteistä kaavaanoudatten, sillä se oli minulle tärkeää. Ainut mikä oli erikoista niin pakkasta -20c ja ilotulitukset.

Uusimmat

Suosituimmat