Millainen on aito ystävä? Onko hän minun ystäväni vai...

Vierailija

Minä käyn aina heillä ja minul kolme lasta, hän ei koskaan meillä ja hänel yksi lapsi. Me ollaan aina käyty hänen pojan synttäreillä, hän ei koskaan meidän lasten synttäreillä(ollaan tunnettu 10v, vanhin lapseni 13v). Minun pitää aina mennä hänen kotikaupunkiin kahville, hän ei koskaan voi tulla meillepäin. Suttuu jos en aina jaksa lähteä ravintolaan. Jos en lähde tulee viestejä että onko mulla nyt uusia leikkikavereita vai enkö muuten vaan halua enään nähdä häntä. Oli tarkoitus huomenna nähdä, ei voikaan, eipä siinä mitään. Muistelin että olin lanannut rahaa hänelle, muistin väärin ja pahoittelin, hän hyökkäs puhelimitse että hän ei ole lainannut ja ei valehtele ja voi maksaa mulle vaikkei olekaan lainannut jotta lopettaisin jankkaamisen. Kysyin kerran vain enkä aidosti muista olinko lainannut vai en koska lainasta leskusteltiin pitkään hänen ulkomaanmatkan yhteydessä viime kesänä.

Suutuin ja petyin ja loukkaannuin.

En ole masennuksen takia voinut/jaksanut nähdä ketään muutamaan kuukauteen. Odotin että olimme ystäviä ja jos minulla on vaikeeta hän olisi edes kerran voinut poiketa täällä, mutta ei. Mikä neuvoksi?

Kommentit (2)

Vierailija

minulla oli sellainen tilanne että muutimme toiselle paikkakunnalle, kaverini jäivät vanhalle paikkakunnalle. väli matkaan menee noin 40min. yksi kavereistani on käynyt meillä kolmen vuoden aikana 2kertaa, olen kutsunut kylään, iltaa viettämään tai lasten synttäreille. ei tule. olen ehdottanut tapaamista/syömistä/shoppailua hänen paikkakunnalleen tai ehdottanut että tulen käymään hänen luonaan. ei käy. aina on jotain muuta tekemistä. niinpä olen antanut olla. jos haluaa nähdä niin ehdottakoon itse tapaamista. huomasin näin kun muutettiin että ketkä ne ovatkaan tosi ystäviä, ketä oikeasti kiinnostaa tavata ja pitää välit hyvänä, jakaa asioita ja olla tukena jos tarvitsee, iloita ystävyydestä.

onneksi välit viileni vain yhden kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat