Vierailija

.

Sivut

Kommentit (33)

Mutta ei tämä palsta iske!!! Ei ole hauska enää, eikä voi jättää samalla lailla vaikka päälle koko päiväksi ja vilkaista, kun ei tuosta saa siristelemällä mitään selvää. Eikä ole mitään kivoja ketjuja...

Miksei ole selvä ja kirkasvärinen???

laita palautekaavakkeella palautetta tai tehdään palaute-pinoja, kyl ne palstan tekijät muuttaa asetuksia, me ollaan niiiiin tärkeitä.

mä haluan myös vähemmän tota laatikointia ja tuplalaatikointia

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta se on jotenkin kuin paluu peruskouluun. Ääliöitä juttuja joita toiset sitten paijaa ja ymmärtää. Ihan sama mitä toiset sanoo, muut silittää päätä, eikä asioista ollenkaan keskustella.

Ja ihmisillä tuntuu olevan käsittämättömiä miehiä, juuri sellaisia henkisesti yläasteelaisia kuten vaimonsakin. En jaksa. Aaveellä oli juuri niin hauskaa kun oli monenlaista porukkaa ja mielipidettä.

siitä se johtuu että jutut on tänään tavallista tylsempiä ja asialinjalla olevia. kyllä tämä tästä lutviutuu ja porvoosta saadaan taas terveisiä kunhan muutama viikko kuluu =)

t. konkari vuodelta -01 joka on nähnyt muutamankin palstauudistuksen ja aina on alkushokki ollut kauhea mutta siitä on sitten taas noustu ylös entistä ehompina!

Niin minäkin. Kokeilkaa paripäivää niin tykkäätte taatusti!

Tekniikka pelaa ja jengi on suurenmoista :)

Täällä ei vittu edes hymiöt toimi!

eikä minua niin kamalasti tämä häiritse. Vähän valjut värit.

Mutta yritänkin tietoisesesti pyristellä elämässäni irti muutosvastarinnasta. Siksi keskityn tähän uudistukseen positiiviesesti ! (paitsi siltä osin, ettei tämä päivity itsestään ja kun päivittää, niin oma viesti tulee uudestaan...)

Silloin vasta metakka nousikin, kun ei enää päässyt tekemään edes 00:00:n laukauksia. Tosin en jäänyt niitä kaipaamaan. Silloin tän palstan värit oli oranssia.

Lainaus:

En tunne teitä enää.

Viestejä kirjoittaa jotkut tylsimykset tai sitten kaikki ovat sokissa. Viestiketjut ovat lyhyitä.

Kukaan ei osaa enää edes v...lla toisille.

Ja nuo laatikot.

minä niin vihaan rajoja ihmisten välillä

Jotenkin hassua että pari päivää sitten tunsi olevansa osa yhteisöä jolla on sisäpiiriin vitsit. Porvoo? Anybody? Sama tunne että vieraita ihmisiä tai jotain.

No aivan kamalaa, joutuu av:n jättämään lopullisesti taakseen :( jo torstai oli vaikea paikka kun ei ollut sivut toiminnassa ja nyt kun joutuu huomaamaan etten pidä yhtään tästä sivusta...

Palstaillut olen pari vuotta, aloitin silloin kun esikoinen ilmoitteli tulostaan. Koukkuun jäin ja nyt sen on loputtava. Jotenkin niin tylsäksi meininki mennyt ja tuntuu että täällä käy täysin vieraat ihmiset. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan..

Kiitos kaikille kuluneesta ajasta, poistun nyt ja keksin yksinäisiin iltoihin muuta tekemistä

Lainaus:

Silloin vasta metakka nousikin, kun ei enää päässyt tekemään edes 00:00:n laukauksia. Tosin en jäänyt niitä kaipaamaan. Silloin tän palstan värit oli oranssia.

sanoisin, että tämä otti koville. Tosin aikaisempien uudistusten aikaan en käynyt täällä niin usein ja oli pidempiä taukoja, joten se selittänee. Minusta nää sivut on ihan kivat.

vastauksen ympäriltä.

Lainaus:

sanoisin, että tämä otti koville. Tosin aikaisempien uudistusten aikaan en käynyt täällä niin usein ja oli pidempiä taukoja, joten se selittänee. Minusta nää sivut on ihan kivat.

Esim toi, että viesti johon vastaa tulee näkyviin tekstikentän yläpuolelle. Ja linkitysmahdollisuus!

Mutta silti mietin, että tottuuko tähän. Jutut eivät tosissaan tunnu niin hauskoilta ja sujuvilta, lukeminen on hidasta. Mutta annetaan palstalle mahdollisuus :)

sit olin poissa tovin ja edellinen av oli tehnyt tulojaan, nyt tämä. Tää tosin on ihan jees! Omia pikkuvikoja mutta eiköhän ne korjaannusit olin

saa nyt nähdä selviääkö tästä palstauudistuksesta tämmöinen palstavanhus. Oikeesti tekis mieli mennä rääkymään koska nyt vasta tajuan miten hauskaa mul on täällä ollut vuosien mittaan.

Mietin että onko tämä nyt sitten vaan muutosvastarintaa. Tottuuko esim. näihin laatikoihin niin että parin päivän päästä naurattaa se miten koville ne otti. Toisaalta mietin että mitä jos romaaneihin ruvettais lätkimään joka jumalan kappaleen ympärille reunukset ja vihreä värikenttä väliin, niin haluaisko ihmiset lukea sellaisia kirjoja? Nousisko siitä älämölö? Haittaisko se oikeasti lukemista vai olisko se vaan tottumuskysymys ja muutosvastarintaa?

Edellisen uudistuksen aikoihin häivyin kuvioista varmasti vuodeksi.

Kyllä tämäkin ahistaa.

En tunne teitä enää.

Viestejä kirjoittaa jotkut tylsimykset tai sitten kaikki ovat sokissa. Viestiketjut ovat lyhyitä.

Kukaan ei osaa enää edes v...lla toisille.

Ja nuo laatikot.

minä niin vihaan rajoja ihmisten välillä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat