Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä kun aina sanotaan, että mieluummin abortti kuin adoptio niin eilinen

Vierailija

satuhäät oli hyvä esimerkki miten ihmisen elämä voi pelastua. Se Kekehän oli 2 1/2 vuotiaana päässyt sijaiskotiin ja kommentoi ettei hänellä olisi mitään jos ei olisi saanut niitä uusia vanhempia.

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

Sijaislapselle PARASTA on että oma äiti VOI ottaa lapsen jälleen!!! Ei niin että saadaan yksi ongelma purettua antamalla lapsi pois.

Olen jutellut tästä jonkun verran sosiaalityöntekijöiden kanssa, ja monet heistä ovat sitä mieltä, että sijoitettuja lapsia pitäisi nykyään saada enemmän adoption piiriin. Syynä on se, että monet ns. huonoista vanhemmista ovat kerta kaikkiaan NIIN HUONOJA, etteivät he ikinä saa pakkaa kasaan. Suomessa vanhempien oikeus lapseen jyrää lapsen oikeuden hyvään elämään.

Mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että adoptiosta ja abortista on hyödytöntä puhua tässä mielessä kuin täällä kiihkoilijat puhuvat. Aborttien määrä pitäisi saada vähentymään, kyllä. Adoptiosta pitäisi tehdä hyväksyttävämpi vaihtoehto, kyllä. Mutta ei voida vaatia, että kaikki vahingossa tai ei-toivotusti raskaaksi tulleet naiset kantaisivat ja synnyttäisivät lapsen. Alkuviikkojen sikiö ei ole lapsi, ja raskaus ja synnytys on naiselle aina riski, vaikkakin nykyään pieni.

Vierailija

Joo kuulostaa krmivalle, mutta se tie pelasti ne muksut. pääsivät loistavaan sijaisperheeseen. Ja molemmat on nyt korkeakoulutettuja. Jos olisivat eläneet mun, narkkari alkkis systerin kanssa niin huonosti olis menny...

Kuulostaa varmaan aika hurjalle, mutta mä toivoin aina et ne olis huostaan otettu, mut ei kukaan mitään tehnyt. No Herra hoiti muutakautta nämä lapset.

Vierailija

tappaa kohtuun kuin antaa syntyä huonoihin olosuhteisiin. Eivät ota huomioon, että lapsen voi todellakin antaa adoptioon tms. ja samalla lapsi saa elää.

Vierailija

ihan molemille osapuolille.

Riskit neon adoptiokodeissakin.

Ettekait te ole niin lapsellisia että luulette adoptio äitien ja isien olevan joitakin pyhimyksiä.

Vierailija

Syntyä haluttuna kuin se että ei haluta! Se äiti joka ei lasta halua voi tietty olla miltei 10 kk raskaana, olla pois töistä, synnyttää ja antaa lapsen "jonnekin" tai olla huono äiti mahdollisesti??

Jos nainen haluaa lapsen niin minusta paras oletus on että JUURI HÄN on parasta lapselleen, ei joku toinen nainen. Siksi huostaanotto ei saakaan olla liian helppo asia -ja lapsen kannalta parasta on PALATA äitinsä luokse.

Mutta koska abortteja tehdään vuosittain n. 50 tuhatta (miltei sama määrä kuin mitä syntyy ja kuolee Suomessa vuosittain) niin ihanko oikeasti te ihmiset luulette että ne kaikki naiset jokka tekee abortin olisi HUONOJA lapselleen? Tai mistä ne kaikki vuosittain saa perheen? Kun sijaisperheitäkään ei ole loputtomiin.

Minä voisin abortoida sikiön, mutta en synnyttää ja antaa pois lasta.

Sijaislapselle PARASTA on että oma äiti VOI ottaa lapsen jälleen!!! Ei niin että saadaan yksi ongelma purettua antamalla lapsi pois.

Vierailija

Adoptiosta on tehty niin iso mörkö ja hyvän/huonon äidin mittari, etteivät edes toivottomat narkkarit ja väkivaltaiset ihmiset anna lapsiaan adoptioon, vaan roikuttavat heitä mieluummin löyhässä hirressä sijaisperheessä, ainainen palauttamisen uhka mielessä.

Oma äiti ei ole lapselle aina paras äiti, niin kuin täällä kuulee usein sanottavan...

Vierailija

Kenenkään ei ole pakko olla tekemättä aborttia ja antaa lapsi adoptioon!

Ihan kamala ajatus! Suurin osa niistä tarinoista ei pääty niin onnellisesti kuin se hääohjelman ukkelin elämä!

Mutta ettehän te kiihkoilijat halua uskoa tätä!

Uusimmat

Suosituimmat