TÄSSÄ YKSI HYVÄ SYY MIKSEI LAPSIA VOI JÄTTÄ Ä AUTOON YKSIN!

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1634413

ELI AUTO JA VAUVA OLI VARASTETTU!

Ja tämän lisäksi aivan oikeasti auto voi syttyä palamaan, aivan uusillekin autoille voi käydä niin!

Herätkää pahvit!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

kyllä minä edelleen jätän lapseni autoon. En ala heitä jokapaikkaan raahaamaan. Eivätkä varmaan tulisikkaan mukaan.Pääsevät kyllä itsekkin autosta ulos jos tarve.Ikinä koskaan en ole heitä autoon lukinnut. Kyllä sivulliset näkevät ja kuulevat lasteni olevan autossa. Ei tarvi pelätä auton varastamista. Eikä meilläpäin pahemmin varastellakkaan. Kyllä ne on muualtapäin tulleita ne varkaat. Olen opettanut lapsilleni miten toimitaan vaaratilanteissa.

Vierailija

Lainaus:

kyllä minä edelleen jätän lapseni autoon. En ala heitä jokapaikkaan raahaamaan. Eivätkä varmaan tulisikkaan mukaan.Pääsevät kyllä itsekkin autosta ulos jos tarve.Ikinä koskaan en ole heitä autoon lukinnut. Kyllä sivulliset näkevät ja kuulevat lasteni olevan autossa. Ei tarvi pelätä auton varastamista. Eikä meilläpäin pahemmin varastellakkaan. Kyllä ne on muualtapäin tulleita ne varkaat. Olen opettanut lapsilleni miten toimitaan vaaratilanteissa.

Kun tossa jutussa lapsi oli 3kk, tuskin pääsis itse autosta pois vaaratilanteessa..

Kyllä pienet lapset, alle kouluikäiset pitää ottaa mukaan vaikka kävis jossain vaan hätäseen, aika laiska asenne äidiltä, että en mä niitä mukana kaikkialle raahaa ja en mä jaksa ottaa niitä mukaan kun käyn vaan... Miksi olet lapsia hommannut jos et niitten kanssa jaksa noin yksinkertaisia asioita??

Ja tässä huomaa taas asenteen ei vois sattua mulle, ei meidän kulmilla, ei minun lapsille... Juuri niille ne asiat usein tapahtuu!!

Vierailija

Lainaus:

Ei meidän vauva ainakaan herää jos sen turvakaukalossa ottaa kauppaan mukaan, jos on valmiiksi hereillä niin ei se ole mikään vaiva ottaa mukaan! En edes pystyisi käymään kaupassa jos vauva jäisi autoon, mitä jos se herää siellä autossa ja alkaa paniikissa itkemään??

Surullista että ihmiset ei vieläkään suostu oppimaan muiden virheistä vaan ainoastaan kantapään kautta.. :(

ja heräsi aina kaukaloa liikutettaessa, huusi sitten koko kauppareissun.. siihen asti että alkoi istuskella ostoskärryissä, missä edelleen 2-vuotiaana istuu ihan tyytyväisenä.

Lapset on oikeasti erilaisia.

Vierailija

ja mene itse liikkeeseen asioille. Tai no, jos oikein toivoo, että auto varastetaan voi noin toki toimia.. Mutta tuo on jo silkkaa tyhmyyttä, että jättää autoon vielä vauvankin!

Vierailija

tuota auton käyntiin jättämistä.. siis oikeesti kuinka moni jättäis auton käyntiin porin keskustassa kadunvarteen?? Miks ihmeessä yleensä auton ovet sit lukitaan parkkipaikalla ku ihan hyvin vois jättää auki tai vaikka valmiiks käyntiin ku käy liikkeessä pikaisesti asioilla. Ajasta riippumatta en jättäis autoa noin, mutta eihän kukaan ees tiedä etukäteen kauanko siihen apteekkireissuun menee. Voihan siellä olla vaikka jonoa kassalla..

Vierailija

tyhmyydestä sakotetaan. Ei tulis mieleenkään jättää vauvaa autoon, jossa on avaimet virtalukossa ja auto jo valmiiksi käynnissä. Kyllä siinä kaivaa verta ihan omasta nenästään. Tuossa tilanteessa ei vakuutuskaan korvaa jos autolle tapahtuu jotain (eli joku nappaa sen ja mällää johonkin täysin romuksi). Eli vaikka ei ois vauva ollut autossa niin siitäkin huolimatta suurimman luokan typeryyttä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat