Paniikkihäiriöoireet poissa raskauden ajan

Vierailija

Olen kärsinyt jonkun sorttisesta paniikkihäiriöstä/jännittämisestä jo jokusen vuoden. Lääkärillä en ole kuitenkaan käynyt. Molemmissa raskauksissa olo oli loistava ja tuntui, että pystyi mihin vain. Nyt kun vauva 3 kk niin oireet palaavat eikä mahda mitään. Pienempikin meno alkaa jo jännittämään ja vatsassa velloo. Vituttaa, lääkäriinkään en haluaisi mennä valittamaan, mutta ei näin jaksa kauaa enää elää...

Kommentit (3)

Vierailija

Olen sitkeästi yrittänyt taistella vastaan ja vienyt itseni myös niihin vaikeisiin tilanteisiin ja ainahan niistä on hengissä selvitty. Onko lääkkeistä ollut sinulle todella apua ja onko niistä ollut haittavaikutuksia?

Vierailija

mä olen aivan kamala jännittäjä, ihan sekunnissa saattaa pulssi nousta kahteensataan esim. jossain lounasravintolassa. Inhottavaa :(. En voi mennä vanhempainiltoihin, en kahville kaverin kanssa, en lounaalle edes miehen kanssa. Yhtäkkiä saattaa vaan pulssi nousta ja kädet alkaa vapisemaan. Mulla on käytössä Propral, sitä otetaan vaan tarvittaessa. Ongelma vaan tuon lääkkeen kanssa, vaikka oireisiin auttaakin, on se, että kun ne tilanteet tulee niin yhtäkkiä niin pitäisi olla joku jatkuva lääkitys joka estäisi nuo oireet kokonaan tulemasta. Vai voiko propralia syödä ihan päivittäin, ottaa esim. joka aamu 1-2 tablettia?

Vierailija

Itselläni on sama vaiva ja olen siihen saanut apua jo vuosien ajan. Lääkkeet on käytössä vaikka olenkin raskaana, ja olo on paljon parempi.

Jos voit itse huonosti, stressi ja huoli siirtyy myös vauvaan.

voimia!Tämä ON kauhea "tauti".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat