Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiset ostaa satasen reimateciä ens talveks ja toiset painii 20e ruoka kustannuksilla

Vierailija

en tuomitse! siis ihanaa, et pystyy ostamaan lapsilleen ihania vaatteita ja laadukkaita, mut kalskahtaa tää elintaso korvaan... ite painin tällähetkellä kovin vähin varoin tämä kuukausi eteenpäin, mut enskuussa on tiedossa leveämpi leipä. Kiva kun sähkölaitos, vesi ja vakuutukset muistavat meitä pieniä ihmisiä noilla mukavilla uudenvuoden korteilla uskollisesti joka vuosi. todelliset härkäviikot on kyl nää vuoden ekat viikot.

Kommentit (11)

Vierailija

on hyvä kun on hyvätuloisia hunsvontteja. jonkun täytyy kuluttaa, että suomi pärjää tässä tulevassa lamassa. jos kukaan ei osta mitään, niin mitenkähän käy tehtaiden ja työpaikkojen. Kuluttakaa te jotka pystytte. mäkin nautin ens kuussa kun saan menna kauppaan ostoksille kunnolla ja ostaa vähän ylimääräistä.

me pärjätään hyvin taloudellisesti, mutta on tietyt kuukaudet, kun talous vetää tiukille vaikka ennakoiskin säästämällä tulevia laskuja varten...

t:ap

Vierailija

me ollaan myös pienituloisia, joten ennakoin tarkkaan kaikki laskut, jotka tulevat harvemmin kuin kerran kuussa eli tv-lupa, vakuutus, sähkö, vesilasku...laitan joku kuu summan sivuun niitä varten

Vierailija

ne joilla on saavat pitää ja ne joilla ei ole, otetaan loputkin pois... kaverin perhe esim tienaa lähes 100000e vuodessa, hyvin menestyvä atk firma kun perheessä on ja me 50000 (melkein) ja saman suuruinen päivähoitomaksu on. meillä se tuntuu kun kolmelasta viedään hoitoon ja maksetaan, heillä se ei tunnu missään... näin he itse sanovat ainakin, et mielellään maksaa... meillä molemmat käy hulluna töissä, et saadaan homma pyöriin, heillä äiti on ihan kotona ja lapset hoidossa... en oo katkera, mutta ....

Vierailija

meidän muksut kulkee espritissä, benettonissa, tickettiä löytyy ja name it.... on ciraffia ja lottaa ja lassia... en usko et oon koskaan edes käynyt benettonin liikkeessä.... heh niin juntti oon, mut silti merkkitietoinen... kirpparit on jees

Vierailija

ihan 70 euroa silti saa maksaa... lassieta saakin jo 30 euroo kipale... ei siinä, meillä on kyl teciä... mutta 100e miinus se 30 prossaa (viiskyt) tai 59.50 miinus samat prossat niin siinä saa mitata mikä on halpaa ja mikä ei...

Vierailija

Itse olisin hätää kärsimässä, jos joutuisin oikeasti budjetoimaan edes satasen tarkkuudella menojani ja konkurssi olisi edessä alta aikayksikön!

Siinä vaiheessa, kun teille jääkin enemmän käyttövaroja, osaatte miettiä niiden käytön järkevästi ja saatte varmasti kaiken ilon niistä irti :-)

t. hyvätuloinen hunsvotti

Vierailija

Kirpputorilta saa käytetyt mutta hyväkuntoiset reimatecit sopuhintaan. Meillä lapset puetaan pääasiassa kirpparivaatteisiin. Ei maksa paljoa ja aina on sopivia kamppeita mistä laittaa lapsille.

Vierailija

koska kohta joku kuitenkin irvailee et lotta ja lassi... ei oo merkki vaate.. niin siis meinaan, et löytyy ihan markettikamaakin ei ihan merkki merkki vaan olla....

Uusimmat

Suosituimmat