Minkä ikäisenä lapsenne lopetti yösyönnin?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

eli laitettiin illalla nukkumaan ja heräsi noin 2h päästä itkeen. ajattelinettei voi olla puuron ja maito satsin jälkeen vielä nälkä ja nukutin sitkeesti uusiksi. seuraavan kerrasn heräs 7.30 aamulla. eli sit vaan aateltiin että kun nyt jo 1yö takana ni jatketaan siitä ilman yö tarjoiluja.

ja tosiaan söi silloin iltapalaksi 1,5dl puuroo, 1/2 purkkia hedelmää ja 200 ml maitoo.... ja jätti poika kyseessä.

Vierailija

oli 1v 1kk kun pidettiin unikoulua, en jaksanut enää jatkuvaa yötissuttelua. Yösyönnit jäi muutamassa yössä. Kuopus on nyt lopettanut "itse" yösyönnin 6kk iässä, syö klo 6-7 ekan kerran.

Vierailija

Kaks ekaa lopetti itsellään 3-4 kk:n ikäisenä, kuopus jatkoi 8kk:n asti. Onneks älys lopettaa itse, unikoulu olis ollut seuraavana vuorossa.

Vierailija

Sen muistan että kun kakkonen oli kuukauden ikäinen, ei enää syönytkään yöllä, mutta kukaan ei kertonut sitä mun rinnoille. Sain öisin kivat määrät maitoa pakkaseen... Onneks tuli olympialaisia juuri silloin TV:stä läpi yön.

Vierailija

n. 3kk iässä ja toinen 2kk iässä. Molemmat lopettivat itse ja nukkuivat tyytyväisenä läpi yön:) Meillä onkin molemmat muksut olleet pienestä pitäen superhyviä nukkujia, joten ilman suurempia univelkoja ollaan miehen kanssa selvitty!!

Vierailija

yösyönnit ja heräilyt muutenkin 7-8kk iässä.

Ilman mitään erikoisempia unikoulua. päätettiin vaan että nyt loppuu yöllä tarjoilu!

Vierailija

Lapsi saikin maitoa 13 kk.1v9kk asti yleensä kerran, jos halusi. Meni öitä ettei edes halunnut. 13 kk nuorempana useamminkin, kun vielä imetin. Hampaat hyvät. Ei tarvittu unikouluja, koska ei haitannut tuo yösyöminen. oli muutenkin laiha ja todella vilkas lapsi, joten olin vaan tyytyväinen.

Vierailija

on meillä lapsilta loppunut maidon saaminen yöllä, vettä saa jos haluaa.

Mies hoitanu n. viikon ajan vauvoja.

Ei ole paljoa haittanut huudattaa, ei mene yöt maitohappohyökkäysissä lapsilla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat