Hahhaa! Miespuolinen työkaverini valitti juuri,

Vierailija

miten vaivautut hän on täällä työpaikalla, kun eräs itseään ilmeisesti ylenpalttisen seksikkäänä pitävä työkaverinainen yrittää saada häneen kontaktia joka käänteessä. Nainen yrittää "vahingossa" hipaista kättä ohimennessä ja muita näitä täällä mainostettuja "kemiajuttuja", joihin miehellä ei kuulemma todellakaan ole osaa eikä arpaa. Yrittää parhaansa mukaan pysytellä poissa tyrkkyemännän tieltä. Molemmat näistä työkavereistani ovat perheellisiä.

Ilmeisesti nämä palstan ihastumisaloitukset ovat siis ihan tosia, olen aina kuvitellut ne provoiksi.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

ihastuneet mammat ulvoa. Taisi kalikka kalahtaa! :D

Ja kyseinen mies ei kyllä ole mikään tassukka (vai miksi joku tuolla epäili), vaan symppis, reilu ja ihan kivannäköinen suomalainen mies.

Ap.

Vierailija

Valittelee flirtistä että kykenisi luomaan kuvan itsestään haluttavana "päiväkahvikaverina" ja herättää samalla ap:n kiinnostuksen. Ja on näköjään onnistunut siinä...

Vierailija

Jos mies lääppii ja tyrkyttäytyy naiselle, se on heti seksuaalista häirintää, mutta akat saa kiehnätä miten tahtovat ja miesten täytyy vain pitää mölyt mahassaan.

Tosi tasa-arvoista.

Lainaus:

Lainaus:

Kyllä mun mielestäni kuka vain saa tyrkyttää itseään varatulle miehelle jos siltä tuntuu

Se mieshän joka tapauksessa päättää mitä se tekee ja miten asiat etenee. Ei kai tuollainen ketään haittaa, luulisi ettei se mieskään saa tosta mitään traumoja! =)

Oho!! AIka paksua! Kyllä hyvät käytöstavat pitäisi olla kaikilla! Jos täällä joku nainen valittaisi, että mies hiplaa ja tyrkyttää itseään koko ajan, niin ei kyllä sanottaisi, että "kuka vain saa tyrkyttää itseään varatulle naiselle jos siltä tuntuu, nainenhan päättää mitä tekee ja miten asiat etenee".

Vierailija

Mutta kait nyt jokainen tajuaa, ap mukaan lukien, että tässä oli kyse YHDESTÄ miehestä?

T: itse miehen työpaikalta löytänyt. Ei ollut kuvitelmaa, ei ;)

Vierailija

kuin tarve tyrkyttää itseäni varatuille miehille. Hah.

Ap.

Lainaus:

Sinulla on vain ap tarve päteä.

Se paistaa niiiiiin selvästi läpi. :)

Vierailija

että olisi provo. Ei se äsken kuulemaani miksikään muuta. Mehän saatetaan vaikka tuntea sama mies ja pitää sanoa, että sympatiseeraan kyllä täysillä miesparkaa...

Ap

Vierailija

tuota tyrkyttämistä aika vaikeana juttuna. He haluavat olla kohteliaita herrasmiehiä, eivätkä loukata sitä ihastunutta naista, heidän maailmassaan mies ei saa koskaan suoraan torjua naista. Ja kun nainen on yksipuolisesti ihastunut, ja vaatii huomiota, he ovat ihan jumissa.

Nuorempana nämä miehet ovat olleet niitä, jotka tytön kertoessa olevansa poikaan ihastunut, itsekin vakuuttelee tunteistaan, mutta selittelee, ettei nyt ole siinä tilanteessa, että voisi seurustella, jne. Ja sitten yhtäkkiä paukahtaa naimisiin jonkun ihan muun kanssa. Tunsin muutaman näitä nuorena, seurakuntapiireissä. Mieluummin tekevät itse aloitteen.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä mun mielestäni kuka vain saa tyrkyttää itseään varatulle miehelle jos siltä tuntuu

Se mieshän joka tapauksessa päättää mitä se tekee ja miten asiat etenee. Ei kai tuollainen ketään haittaa, luulisi ettei se mieskään saa tosta mitään traumoja! =)

Oho!! AIka paksua! Kyllä hyvät käytöstavat pitäisi olla kaikilla! Jos täällä joku nainen valittaisi, että mies hiplaa ja tyrkyttää itseään koko ajan, niin ei kyllä sanottaisi, että "kuka vain saa tyrkyttää itseään varatulle naiselle jos siltä tuntuu, nainenhan päättää mitä tekee ja miten asiat etenee".

Vierailija

on flirtti luonteeltaan. Minunkin tuttavapiirissä on yksi nainen, ihan kiva ihminen. Naiset eivät kuitenkaan yleensä pidä hänestä, koska flirttailee ja lääppii kaikkia miehiä. Soittelee ja lähettee tekstareita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat