Inhottavia lentokokemuksia (vieressä istuvien takia) ?

Vierailija

Meillä oli kerran kaukolennolla vieressä 200 kiloinen ukko, joka "vyöryi" toisille penkeille. Hyvä kun mahtui siinä jotenkin istumaan. Äijä joi itsensä umpikänniin, ja alkoi haukkumaan lentoemoja ja vaikka mitä, kun ei se pöytä mahtunut hänen mahansa päälle. Heitteli ruokia ja juomia, repi ja potki edessä olevan istuinta jne. Lopulta lentoemo tuli rauhoittelemaan... jossain vaiheessa äijä kusi housuihinsa, mutta onneksi sammui loppumatkan ajaksi.

Huh huh mikä lento !!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Lisäksi ne potkivat(=heiluttavat) edessä istuvan penkkiä aivan raivostuttavasti. Tämän ärsyttävyyttä vanhemmat eivät ilmeisesti ymmärrä, mutta itse osaan nykyisin heti huomauttaa siitä, jos takanani oleva lapsi rytkyttää penkkini selkänojaa.

Ja meidän, paljon matkustavan perheen, lapsetkin joskus syyllistyvät samaan. Yhden lentomatkan meidän nuorimmainen huusi alusta loppuun (onneksi lento oli vain noin 4 tuntia). Pidimme sylissä, hyssyttelimme, ja teimme kaikkemme, mutta tämän lapsen huuto ei kyllä lakannut missään vaiheessa. Uskon sen ärsyttäneen muitakin, mutta kyllä se ärsytti meitäkin. Ja kun lapset ovat noin 4-vuotiaita, niin he myös vahingossa usein potkivat edessä olevaa penkkiä. Itse teen siitä aina heti lopun, mutta tiedän ettei asia paljon lämmitä, jos edessä oleva on herännyt siihen rytkytykseen.

Lainaus:

Todellakin! Omat ovat onneksi niin tottuneita matkaajia, etteivät huuda, mutta kerrankin yhden äidin lapsi vaan huusi ja huusi koko matkan New Yorkiin. Ja mikä pahinta, se äiti ei tehnyt mitään. Että mun teki mieli käydä paiskata sille lapselle tutti suuhun.

Nämä kännääjät ovat myös huomattavan oksettavia.

Vierailija

ja kun kerrankin 5 v sitten kävin, vieressäni istui koneen kännäävä häirikkö, jolle lentoemot kieltäytyivät loppuajasta tarjoilemasta, siinä se kiroili lentoemännille. Onneksi antoi mun olla rauhassa, haasteli vaan ihan tavis juttuja ajoittain.

Vierailija

se oli kyllä vhän tukeva mutta fyysisesti se olisi kyllä mahtunut tuoliinsa. Sen ego vaan oli niin julmettu, että olisi täyttänyt koko penkin.

Vierailija

Kun yli 200 ihmistä pakataan kuin sillit purkkiin, niin on selvää, että se herättää monissa erilaisia agressioita ja käytöshäiriöitä. Ei tosiaankaan tarvitse olla läski kokeakseen sen ahdistavan ahtauden. Sitten kun lisätään soppaan vielä lentoyhtiöiden säästötalkoot, huono palvelu ja viinatarjoilu - niin avot.

Kamalin kokemukseni oli Tokion lento, jossa oma istuin oli jumissa niin etten saanut selkänojaa taaksepäin ja edellä istuva oli melkein sylissäni. Tietenkään ei ollut muita vapaita paikkoja missään. Olisi pitänyt reklamoida jälkikäteen jos olisi jaksanut.

Vierailija

vieruskaverit olivat just married-pariskunta tulossa häämatkalta ilmeisesti Garda-järveltä, kone lähti Veronasta, itse tulin pohjois-Italiasta vaellusreissulta. Pari kuherteli niin, että ruoka jäi syömättä (valui mun puolelle se tarjotin, kun mies oli selkä minuun päin ja lääppi vaimoaan). Vierekkäin oli 3 paikkaa, ja heillä siis 2 ikkunanpuoleista. Aina kun tuore vaimo kommentoi jotain, mies päästi karvojanostattaman homomaisen voihkauksen HHYYYyyymmmmhhhh ja hykerteli itsekseen. Samaa ääntä se piti suudeltuaan vaimoaan. Eikä tässä vielä kaikki, lentoemon ensimmäinen reaktio oli tuoda heille samppanjapullo, kun oli "huomannut parin uutuuttaan kiiltelevät sormukset". Mies taas hymisteli hhhyyyymmmmhhhhh kiiiittoooossshhhh, oootte te iiihhhhaaaniiaaaa.... Lentoemon toinen reaktio oli sitten jossain lennon puolivälissä tulla minulle kertomaan, että koneen etuosassa olisi tyhjiä paikkoja, jos haluaisin vaihtaa=). Hyvä etteivät naineet siinä penkillä.

Vierailija

Joko kopterilla tai suihkukoneella. Mukavaa! Tosin näin talvella on täällä etelässä hesan lähettyvillä NIIN julmetut hanget korkeat nietokset, että tulee väkisinkin kuljettua porovaljakolla.

Vierailija

tulin viimeisten joukossa koneeseen ja paikkani oli kahden iäkkäämmän naisen vieressä. He olivat ilmeisesti kuvitelleet että heidän viereensä ei tule enää ketään vaan olivat levittäytyneet jo minunkin paikalleni.

No naamat meni heti solmuun kun pyysin tekemään tilaa. Ja sit kun pääsin paikalleni alkoi valitus jokaisesta mahdollisesta asiasta. Eivät onneks minulle valittaneet mistään vaan keskenään kaikesta mahdollisesta.

Kone oli hieman myöhässä ja rouvien mielestä lentoyhtiö olisi voinut hyvitykseksi tuoda Suomesta tuoreita kunnon lehtiä luettavaksi, eikä niitä mitä nyt koneessa yleensä on. Paikat oli ahtaammat kuin ikinä (lomalento, joten eihän se tietekään mikään tila ihme ole); toki aikuinen ihminen tietää sen jo varatessaan.

Tilannetta ei helpottanut mitenkään se että vesipullosta piti maksaa, yleensä on saanut ilmaiseksi. Ruoka oli liian kuumaa, ja sitten kun sitä kärsi syödä se oli pahaa. Elokuvat oli vääriä, olisivat voineet näyttää Suomen uutisia, totesivat että eihän näitä piirrettyjä kukaan katso.. no eipä niin kun kone on puolillaan lapsia.

Välillä oli kuuma, välillä kylmä, vessoja liian vähän yms yms...

Koko matkan sai kuunnella marmatusta.. kumpikin oikein keksi kilvan jotain valittamista ja toinen löi vettä myllyyn

Vierailija

Tupakoitsijat eivät halunneet istua siellä käryssä, vaan jos esim. perheen isä tupakoi ja muut eivät, niin iskä kävi koneen perässä röyhyttelemässä matkan aikana. Ja aina tupakoimattomien paikat loppuivat kesken, joten lapsiperheitä istui siellä savun keskellä. Eikä näitä osastoja erotettu mitenkään, eli se viimeinen tupakoimattomien rivi oli lähes sama, kuin olisi tupakkapuolella istunut.

YÖK!

Lainaus:

kun koneessa sai vielä tupakoida. Minulle ja äidilleni oli annettu paikat tupakoivien osastosta, vaikka olimme tietysti pyytäneet päästä tupakoimattomiin. Luulisi, että lapsia ei muutenkaan tupakkapuolelle laitettaisi, mutta toisin siis kävi. Suurimman osan matkasta sai istua sankassa savussa. Älyttömintä oli, että tupakoimattomien puolelta käytiin siinä vieressä olleella tyhjällä penkillä ja käytävällä tupakalla - he eivät olleet ottaneet tupakkapaikkaa, mutta lapselle sellainen annettiin ihan pyytämättä.

Vierailija

kun on pienet tilat, tai sitten joku vanhalle viinalle hasieva. Koskaan ei ole onneksi mitään humalaista osunut viereen, mutten ole tehnyt näitä lomamatkoja tilauslentokoneilla, siinä ehkä se syy.

Vierailija

Fiksu lentoyhtiö sijoittaa lapsiperheet koneen etuosaan.

Lainaus:

usein jopa enemmän kuin humalaiset! Mä en ymmärrä, että miten se voi olla niin vaikeaa sanoa sille Nico-Petterille ja Jaana-Jessicalle, että sitä edelläolevan penkkiä ei saa rynkyttää eikä sitä takana olevaa saa tuijottaa!!

Vierailija

kun koneessa sai vielä tupakoida. Minulle ja äidilleni oli annettu paikat tupakoivien osastosta, vaikka olimme tietysti pyytäneet päästä tupakoimattomiin. Luulisi, että lapsia ei muutenkaan tupakkapuolelle laitettaisi, mutta toisin siis kävi. Suurimman osan matkasta sai istua sankassa savussa. Älyttömintä oli, että tupakoimattomien puolelta käytiin siinä vieressä olleella tyhjällä penkillä ja käytävällä tupakalla - he eivät olleet ottaneet tupakkapaikkaa, mutta lapselle sellainen annettiin ihan pyytämättä.

Vierailija

Äijä joi itsensä sikakänniin ja alkoi vinkua vaimoltaan suihinottoa. Availi housujaan jo ja painoi vaimon päätä alaspäin. Samoilla penkeillä istui pariskunnan n. 4-vuotias tyttölapsi. No ei se mitään suihinottoa saanut, mutta voi jestas mikä sika.

Edessäpäin istui vanhempi pariskunta joka joi niitä lennon ilmaisia viinoja minkä kerkesi ja sitten oksennettiin loppumatka. Noh, oksentelua nyt on lentokoneissa muutenkin ja ilmankin viinoja.

Tuntuu, että lentäminen on monelle hermostuttava paikka, siitäkin saattaa osittain johtua käsittämätön käytös ja liika juominen. Sitten vielä ne lentoemot kaikkien tiellä, yleinen ahtaus, vessajonot jne jne. Kaikilla alkaa kiristää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat