Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuohon pitkään seksikeskusteluun kysymys

Vierailija

heti alussa eräs mies julisti asian ytimen seuraavasti:

"Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä"

Ja sitä ennen joku nainen totesi, että naisella on vikaa alapäässä tai yläpäässä jos ei halua seksiä ja sa orgasmeja.

JEP-JEP.

Mutta mitäs sitten, kun mies onkin se haluton osapuoli?

Meillä on näin. Minä haluaisin seksiä paljon useammin, mutta miestä ei kiinnosta.

Mikä sen miehen pitää tässä suhteessa, kun erään miehen kommentti oli se, että mie on suhteessa vakituisen seksin vuoksi?

Ja sitten tuohon orgasmi-juttuun. Minusta suhteessa molempien tulee tuottaa tyydytystä toisilleen. Kovin monikaan nainen ei saa pelkässä yhdynnässä orgasmia. Olkaa onnellisi ne naiset, jotka saatte. Mutta se ei ole yleistä.

Minusta vika ei oel naisen päässä tai alapäässä, koska nainen moni nainen taas saa helposti orgamin itsetyydytyksellä. Minusta enemmänkin on kyse miehen välinpitämättömyydsta ja saamattomuudesta, jos ei halua nähdä sen verran vaivaa, että nainenkin saisi. Jos ei osaa, niin pitää opetella. Mutta jos naisesta tuntuu, että rakastelu on vain miehen halujen tyydyttämistä, eikä itse saa siitä sen suurempaa nautintoa, niin en yhtään ihmettele, ettei pidemmän päälle jaksa kiinnostaa, kun ei miestäkään jaksa kiinnostaa.

Itselläni oli ensimmäisen lapsen isä juuri tuollainen. Tärkeintä oli oma tyydytys ja mitään uutta ei suostunut kokeilemaan eikä koskaan minulle orgamia saanut aikaiseksi. Ei tosin edes yrittänyt. Ei sitten ollut ihme, ettei minuakaan jaksanut seksi kiinnostaa loppuvaiheessa. Kyllä minä ainakin koin asian niin, ettei mies välittänyt minun tarpeistani vaan vain ne omat olivat tärkeät. Jos tärkeintä on vain tyhjentää omat pussit säännöllisesti, niin sen voi tehdä ihan itsekin.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat