Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Galluppi: Kauanko käytätte rakasteluun aikaa ja millaista se on?

Vierailija

Meillä menee 30 minsaa ja puoli sekuntia. 30 menee siihen, että minut saa hinkattua käyntiin ja puoli sekuntia menee siitä, kun mies pääsee sisääni ja laukeaa heti.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Monesti mies tyydyttää ensin minut sormin ja sitten hässitään noin 5 min. Mies laukeaa nopeasti, saa sitä joskus venytettyä tuonne 10 minuuttiin.

Joskus en halua omaa tyydytystä, vaan ruvetaan heti hommiin (ns. sääliseksiä) mies laukeaa noin 10 minuutissa, joskus aikaisemminkin. Jos oikein pinnistelee voi mennä yli tuon 10 minuutin.

Minä en koskaan laukea hässimällä, en ole koskaan lauennut kenenkään kanssa, täytyy olla vähintään sormileikki mukana, niin sitten.

Meillä on miehen kanssa aika "herkät" paikat, eli minulle tulee pimppi kipeäksi ja miehelle terska jos juustämme 20 minuuttia enempää. Miehellä on monta päivää terskakipeä jos liikaa sekstaamme.

En tiedä mistä johtuu, liukkautta on kylliksikin (lotinaa ja litinää on välillä liikaakin) ja 4 lasta synnyttänyt joten ei paikat enää "liian" tiukatkaan ole :)

Ihmetyttää kun monet aina ns. "säälivät" kun kerron että mies laukeaa 5-10 minuutissa, vaikka se on mielestäni hyvä asia. Paikkaini eivät kestäisi moista. ja jos mieheni jyystäisi minua 30-1h, epäilisin jo että miehessä tai minun vetovoimassa on jotain pahasti pielessä. Monien kanssa olen jollut, ja monet ovat näitä 10min tyyppejä, ovat vain niin herkässä tai sitten minä olen vain liian kiihottava tapaus :)

Vierailija

että kuviot meillä vaihtelee aika paljon (peppu seksi ollaan jätetty rauhaan) kokeiltu on mutta liian ahtaat paikat (tai liian iso kikkeli)

Joten ei kerkeä ns. kyllästyä tai yhdessä vaiheessa kyllästyttiin ja sitten kehitetiin muuta, ihan peruskamaa kylläkin, mutta välillä ratsasta, kyljelleen, istualteen yms.

Vierailija

Ehkä siksi, että tuo kuvauksesi oli tosi naseva meidän seksielämästä. Jotenkin luettuna se oli niin karu.

Lainaus:

YLeensä mies hoitelee mut ekaks, suuseksillä, siinä menee suunnilleen vartti, sit pano, noin 5min. Sit pesulle..aina sama saatanan kaava :(

No johtuu paljolti lapsimäärästä, ja elämän tilanteesta , ei aikaa kunnon rakastelulle. Parempia aikoja odotellessa :) !

Vierailija

Aika pitkään kestää yleensä, vähintään tunti, usein kaksi ja joskus kolmekin tuntia.

Joskus ryhdytään suoraan asiaan, joskus muutama minuutti esileikkejä, hierontaa, suuseksiä yms. Niitä on sitten siinä jyystämisen lomassakin. Vaihdellaan asentoja, tai sängyltä sohvalle jne. Pari kertaa viikossa peppuseksiä myös, ja leluja usein mukana. Mies sitten kesken tai jälkeen hoitelee minulle orgasmin vibraattorilla. Nautin mutta hiki siinä yleensä tulee kun pitkään kestää :P

Vierailija

Meillä 10 min esileikki (minimi),itse akti 45-120 min ja siinäpä se olikin.Mä saan muutaman kerran ja enpä oo vielä joutunut valittamaan seksin vähyydestäkään.Voi ap,iso voimahali sulle!

Vierailija

Lainaus:

Ehkä siksi, että tuo kuvauksesi oli tosi naseva meidän seksielämästä. Jotenkin luettuna se oli niin karu.

Lainaus:

YLeensä mies hoitelee mut ekaks, suuseksillä, siinä menee suunnilleen vartti, sit pano, noin 5min. Sit pesulle..aina sama saatanan kaava :(

No johtuu paljolti lapsimäärästä, ja elämän tilanteesta , ei aikaa kunnon rakastelulle. Parempia aikoja odotellessa :) !

Meillä myös =D

Vierailija

Hivelyä ja suutelua pitkin vartaloja, sitten saan taivaallista suuseksiä. Laukean, sitten hievlyä ja pussailua, siirryn ratsastamaan takaperin ensin vaikka, sitten takaapäin panoa sängyssä/lattialla. Sitten miehelle suuseksiä, ratsastan taas....

sitten kondomi käyttöön peppuseksiä hieman, sitten takaapäin normaalisti.....kestoa riittää. Josaain vaiheessa saan 2 orkun, siten mies. Sitten jäämme nukkumaan......aamuun asti, joskus herään miehen hivelyyn

Vierailija

ei taida miehet saunailloissa kehuskella sillä että kuka on "pimppiä" saanut ;D

Lainaus:

Mun pimppi ei ikinä kestäisi yli puolen tunnin aktia.

Vierailija

meillä taas tuo perusasentojenasentojen vaihtelu ja pelkät pillupanot on juuri sitä peruskamaa mihin haetaan sitten vaihtelua välillä milloin mistäkin, oraali, anaali, lelut, videot, eri paikat jne...

eli huomaa taas miten erilaisia me ollaan vaatimuksiltamme ;)

Lainaus:

että kuviot meillä vaihtelee aika paljon (peppu seksi ollaan jätetty rauhaan) kokeiltu on mutta liian ahtaat paikat (tai liian iso kikkeli)

Joten ei kerkeä ns. kyllästyä tai yhdessä vaiheessa kyllästyttiin ja sitten kehitetiin muuta, ihan peruskamaa kylläkin, mutta välillä ratsasta, kyljelleen, istualteen yms.

Vierailija

Lainaus:

Meillä 10 min esileikki (minimi),itse akti 45-120 min ja siinäpä se olikin.Mä saan muutaman kerran ja enpä oo vielä joutunut valittamaan seksin vähyydestäkään.Voi ap,iso voimahali sulle!

Vierailija

Lainaus:

en ole kuullutkaan,että tulee"kipeäksi".Millälailla se kipeytyy?

Mulla hankautuu nirhamille, suihku jälkeenpäin kirvelee. Joskus jopa verta tulee. Pahinta tietysti silloin, jos oma fiilis lopahtaa ja luisto huononee, mutta tulee kyllä pitkästä (tunti) aktista muutenkin, vaikka kuinka olisi mukana 100%. Useimmiten sitä ei hommassa huomaa, vasta jälkeenpäin.

Ehkä tällaisella atoopikolla on limakalvokin jotenkin ohuempi ja herkemmin naarmuttuva?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat