IDOLS-KALLEn koti, HUH...

Vierailija

http://www.mtv3.fi/koti/sisustaminen/tutunhuusholli.shtml

Olenkohan vain turhan tarkka vai pistääkö muilla silmiin, ettei pieni siistiminen olis ollu pahitteeksi, jos oikein juttua tullaan tekemään. Edes nuo pyyhkeet pois kaapinovilta...

Kommentit (6)

Vierailija

Hieno se viskipullo pöydän alla! Ja mitäs turhaan laittaa pyyhkeitä kuivumaan kylppärin pyykkinarulle, kun oven päällä ne kuivuu paremmin. Kunnon mökkitunnelma!

Vierailija

Ei mulla kyllä tee mieli katsella ilokseni tuollaista kotia, oli se sitten kenen hyvänsä. Jotenkin epäsiisti. Ei nyt mistään sisustuslehdestä tarvi olla kopsattu, mutta vähän järjestystä peliin hei!

Mulle tulee epämukava olo jopa jos käyn jonkun luona tuon näköisessä asunnossa.. Mutta sehän on tietysti mun ongelmani ja mun mielipiteeni. :)

Vierailija

Eihän tuolla saastaista ollut, tavaraa vaan missä sattuu. Itse kyllä siivoaisin jos joku tulisi kuvaamaan... ei kylläkään tule ;)

Vierailija

En siis missään nimessä tarkoittanut, että sisustukseen olisi pitänyt erityisesti nyt panostaa tai että tuollainen epäjärjestys olisi epänormaalia. Mietin vaan sitä, että kun on kerran varmaan ollut etukäteen tiedossa, että kuvausryhmä on tulossa, niin olis voinu vähän siistiä.

Meidän kalusteet on keräilyerää, eikä paikat ole aina jämptisti, mutta kyllä meillä vieraita varten raivataan, saatika jos olis joku kuvausryhmä tulossa...

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat