Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua Facebookissa kaveriksini kun niitä jotka oikeasti ovat kavereita.

Vierailija

Se että on joskus ala-asteella ollut rinnakkaisluokalla ei musta riitä.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

hyvin vähän on näitä puolituttuja ilmestynyt, viime viikolla mietin pitkään yhtä tyyppiä että kuka hän on... lopulta tajusin. Ei mulla ole fb:ssä mitään sellaista mitä ei saisi puolituntemattomatkin nähdä.

Vierailija

Lainaus:

Juuri katsoin yhdet lomakuvat tuolla tekniikalla enkä tod ole jakelulistalla.

Miksi helvetissä sitten edes katsoit kuvat, kyylä??????

Vierailija

ja jos olet hyväksynyt, myöhemmin voit lempata ne pois. Mä hyväksyin joitakin tyyppejä kohteliaisuudesta, mutta poistin ne myöhemmin -varsinkin ne, joilla on paljon kavereita eivät eroa huomaa.

Vierailija

Niin sinne tosiaan saa rajauksia et jos vaan ei halua ketään ylimääräsiä kaverijoukkoonsa niin ei muuta kun estot päälle.

Toisaalta en mä sinne laita mitään semmosia kuvia mitkä olis mitenkään kauheen salasia, kun tietäähän sen et ne tiedot menee eteenpäin just niiden kommenttien kautta joillekin tuntemattomille, mut ei mua ainkaan hirveesti kiinnosta jonkun tyypin kuvat ketä en edes tunne.

Tosiaan voi niistä tyypeistä kieltäytyäkin jos ei oikekasti halua joitain tutun tuttuja kaverikseen, ei kai tuo nyt niin paljon loukkaa ja jos on ollut suunnilleen jollain rinnakkaisluokalla eikä ole kun jonkun sanan vaihtanut niin tuskinpa sitä ihmistä hirveesti harmittaa.....

Vierailija

ja sitten piilotetaan se niin ettei kukaan näe mitään. Mun yksi kaveri on ihan friikki tuon suhteen, monta kertaa varmistaa että "ethän nyt säkään varmaan näe". Miksi olla fb:ssä jos kukaan ei saa nähdä mitään ;)

Vierailija

hylätä kutsua. Olen siis hyväksynyt sellaisiakin ihmisiä joitten kanssa en ole sanaakaan vaihtanut reilusti yli kymmeneen vuoteen... Sellaiset jätän huomiotta joita en ihan oikeasti todellakaan tunne lainkaan, mutta kaikki juuri tuollaiset "olimme rinnakkaisluokalla vuonna silloin ja tällöin" olen hyväksynyt.

Ärsyttää, että olen tässä asiassa näin saamaton. Vihaan ihmisiä jotka keräilevät fb kavereita, mutta nyt näytän itse samalta kun listoilla on ties mitä tyyppejä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat