Uskaltaisitko mennä naimisiin miehen kanssa, jonka

Vierailija

.

Kommentit (15)

Vierailija

meillä on yksi 3 v. vanha lapsi ja olen todella onnellinen perheestäni.

Lainaus:

Lainaus:

ja ottaisin selvää miehen taustoista, mitä siellä menneisyydessä on ja

onko hän millainen muuten. Mitä asioita arvottaa jne.

Itse avioiduin viisi vuotta sitten maailman ihanimman miehen

kanssa, seurustelimme vain 4 kk ja tapasimme sinä aikana 3 kertaa.

Mutta minulla kävikin tuuri ja otin kyllä selvää yllä mainituista asioista ennenkuin edes lupauduin harkitsemaan vakavampaa suhdetta.

Vierailija

vuositolkulla yhdessä, jahkaillaan naimisiinmenon kanssa ja sitten kun on mahtihäät pidetty, huomataankin ettei enää olekaan kiva olla yhdessä. Meidän suhde perustuu jollekin muuhun kuin siihen, jättääkö toinen wc-pytyn kannen auki ja mistä päästä puristaa hammastahnaa.

Vierailija

ei se avoliitto mitää takaa. Minusta tuntuu että ne parit jotka muuttavat vasta avioiduttuaan yhteen sitoutuvat ihan erilailla siihen avioliittoon mitä ne jotka avoliitossa "katselevat" vuosia että mihin suuntaan tässä mennään.

Minulla laaja tuttavapiiri ja kaikki ne jotka ovat muuttaneet avioliiton jälkeen vasta yhteen ovat edelleenkin yhdessä. Toisin kuin ne jotka avioituvat monen avoliitto vuoden jälkeen.

Lainaus:

Tiedän monta avioparia, jotka ovat muuttaneet yhteen vasta häiden jälkeen ja ovat edelleen naimisissa onnellisesti ja ovat olleet jo pitkään. Lisäksi tiedän monta paria, jotka ovat asuneet yhdessä monta vuotta, menneet naimisiin ja eronneet pari vuotta häiden jälkeen. Minusta häitä edeltävä avoliitto ei millään tavalla takaa onnellista tulevaisuutta eikä jatkuvaa yhteiseloa.

Vierailija

Kyllä se yhdessä asuminen tuo monista ihan uusia piirteitä esille.. Ex mieheni kanssa kyllä asuin monta vuotta yhdessäkin, mutta hän työskenteli pääosin ulkomailla ja kotona olo olikin sitten yhtä juhlaa.. Oltiin yhdessä toki vähintään 1 vko kuukaudesta, mutta silti. Kun mieheni lopetti työt ulkomailla huomattiin melko pian miten vähän meillä olikaan yhteistä ja erohan siitä lopulta tuli.

Mun mielestä on ihan hyvä elää sitä normaalia arkea ennen isompaa sitoutumista..

Vierailija

Lainaus:

Mutta minulla kävikin tuuri ja otin kyllä selvää yllä mainituista asioista ennenkuin edes lupauduin harkitsemaan vakavampaa suhdetta.

Vierailija

Vierailija

Tiedän monta avioparia, jotka ovat muuttaneet yhteen vasta häiden jälkeen ja ovat edelleen naimisissa onnellisesti ja ovat olleet jo pitkään. Lisäksi tiedän monta paria, jotka ovat asuneet yhdessä monta vuotta, menneet naimisiin ja eronneet pari vuotta häiden jälkeen. Minusta häitä edeltävä avoliitto ei millään tavalla takaa onnellista tulevaisuutta eikä jatkuvaa yhteiseloa.

Vierailija

kanssa et ole asunut päivääkään saman katon alla, ainoastaan viettänyt aikaa viikonloppuisin ja lomilla max. 4 päivää yhteenmenoon?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat