Saako vuokra-asunnossa soittaa rumpuja (rivarista kyse) ?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mutta veikkaan että aika pian saat varoituksen jos soitat.. Ei ole kovin kivaa kuunneltavaa naapureille.. (ei millään pahalla).

Meidän alakerran naapurit häiriintyivät kitaransoitosta ja sähköpianon soitosta (kuulokkeillakin) ihan sallittuna aikana että kävivät tämän tästä raivoamassa ovella ja soittelivat isännöitsijälle ym. TÄssä tapauksessa he saivat häädön lopulta omasta asunnostaan. Meillä oli omistuskämppä ja pystyttiin kyllä todistamaan sekin ettei meiltä oikeasti meteliä kuulunut. Nyt asutaan onneksi ok talossa kun kyllähän tuo jatkuva valitus (vaikka aiheetonta suurimmaksi osaksi olikin) silti stressasi..

Vierailija

mitataan melu mitä teiltä tulee, tulee kielto. Turhaa kiristää pinnaa kenenkään taholta. Käyppä kerran poikasi harjoituksissa, ja seiso viereisessä huoneessa, miltä kuulostaa?

Vierailija

esim iltapäivällä kun naapurit ovat töissä/päiväkodissa. Rummuissa on tosi kantava ääni, nimim kokemusta rumpujen naapurissa olemisesta on....... Sillä ei muuten ole sinänsä tekemistä asian kanssa, oletteko vuokralla vai ei, paitsi jos häätö uhkaisi tulla, ehdot olisi vähän erilaiset.

Vierailija

ja onko jotain tiettyä aikaa jolloin se melu vähiten haittaisi. Esim päivällä kun ovat vielä töissä. Luulen että naapureiden kanssa sopimalla, soitto onnistuu ilman valituskierteitä. Naapurit kestävät melun paremmin, kun on erikseen sovittu mihin aikaan soitto kuuluu ja tietävät myöskin ajan jolloin se päättyy.

Vierailija

Meillä seinänaapurin 7-vee pojalla rummut. Hänen huoneensa on meidän makkarin vieressä. Soittaa järkevissa ajoissa, ja pikkuisen kuuluu jos itse on hiljaa makkarissa.

Ei ole koskaan häirinnyt.

Vierailija

toisella puolella asuu keski-ikäinen työssäkäyvä pariskunta ja toisella puolella perheet (ylhäällä ja alhalla) joissa on vanhemmat töissä ja lapset pk. ssa--ovat varmaan vasta 17 jälkeen aina kotona ja olin siis ajatellut,ettei enään 18 jälkeen soitettaisi.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat