Missä ammateissa te sosionomit olette?

Vierailija

Mikä on palkkasi? Pidätkö työstäsi?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lainaus:

minusta palkka on TODELLA pieni.

Eikö koulutus ole kuitenkin ihan ammattikorkeakoulu-tasoinen?

Itse olen opiskellut amk insinööriksi ja ollut töissä 4 vuotta asiantuntijana. En ole töissä pk-seudulla vaan pienemmässä kaupungissa.

Työaika on 8-16 tai liukuvana eli voit tulla töihin 7-9 ja pitää tauot (2 x kahvitauko) ja ruokatauko. Töistä lähdetään sitten 15-17, riippuen milloin on tullut töihin. Minulla vielä melko aloittelija palkka ja se on nyt tasan 3000 euroa.

En siis halua kehua, mutta minusta tuo on todella järkyttävää, miten pientä palkkaa saa ihmisten kanssa työskentelevä. Minusta kaikki hoitoalalla olevat tekevät hyvin arvokasta työtä ja tarvitsevat paljon asiantuntemusta. Minullakin ensimmäinen ammatti on lähihoitaja, mutta sitten kiinnostus tietotekniikkaan vei ja lähdin tytön jälkeen opiskelemaan uuden ammatin.

Vierailija

kävin aikoinani (2002-2003 esiopetuksen pätevöitymisopinnot, joten on pätevyys eskariin. Vuoden 2004 jälkeen valmistuneilla ei ole tätä mahdollisuutta eli pätevöityä eskariopeksi. Palkkahan ei sen kummempi ole kuin lastentarhanopettajilla yleensäkään.

Vierailija

sä nro 6 keksit ton palkkasi, jos sulla ei ole edes ensimmäistäkään ikälisää?Mulla on kaikki ja palkka on nipin napin tuo ja mulla on vielä henkilökohtainen lisäkin päälle.

lto

Vierailija

minusta palkka on TODELLA pieni.

Eikö koulutus ole kuitenkin ihan ammattikorkeakoulu-tasoinen?

Itse olen opiskellut amk insinööriksi ja ollut töissä 4 vuotta asiantuntijana. En ole töissä pk-seudulla vaan pienemmässä kaupungissa.

Työaika on 8-16 tai liukuvana eli voit tulla töihin 7-9 ja pitää tauot (2 x kahvitauko) ja ruokatauko. Töistä lähdetään sitten 15-17, riippuen milloin on tullut töihin. Minulla vielä melko aloittelija palkka ja se on nyt tasan 3000 euroa.