Pärjäämmekö, aikomus jäädä kotiin jos esikoinen 3v ilman työtuloja, mies

Vierailija

tienaa vuodessa 59 000 euroa? kokemuksia kuinka kun tulot alenevat, aiemmin minä tienasin 35 000 vuodessa

Kommentit (12)

Vierailija

tuo ekaluokkalainen saa alkaa ainakin ensi viikolla jakamaan mainoksia, alueena koko Tampere, että tulee paljon rahaa. Pienin saa mennä vaikka kauppaan.

Vierailija

Meidän taapero vain laiskottelee kotona, mutta rahatilanne on niin tiukilla, että ollaan suunniteltu sille lapsimallin hommia mieluiten jo nyt keväällä.

Vierailija

mää ainakin olen päässy sellaseen käsitykseen, että täällä äitien taaperot on vähintään lapsimalleja, ja tienaavat tosi isoja rahoja=).

Vierailija

Minun ja mieheni yhteenlasketut tulomme eivät ole kahtakymmentäkään tonnia vuodessa. Minä olen hoitovapaalla kolmea pientä lastamme hoitamassa ja mies opiskelee.

Jos menonne pysyvät pienempinä kuin tulonne, niin ei mitään ongelmia.

Vierailija

Ja ihan vaikka molemmat vanhemmat olisivat töissä.

2 tavallista keskituloista tienaavat vuodessa tuon verran YHTEENSÄ. Toki verotus on ankarampi 1 tulonsaajan perheessä, mutta hieman suhteellisuudentajua kiitos!

Tuollaisen kysymyksen voisi ottaa melkein loukkauksena...

Vierailija

ja ainakin pari kertaa olen kuullut ystäväni suusta, että sähän voisit jäädä kotiin kun miehes tienaa noin paljon (oma miehensä on samassa firmassa, joten tietää siitä). yksinkertaisesti olen liian ylpeä jäämään kotiin miehen elätettäväksi, kuten hän. ja menen edelleen mielelläni töihin, ja vien lapset hoitoon. vaadin omien menojeni olevan suhteessa siihen mitä tienaan, ei siihen mitä yhteiset tulot tai mieheni tulot ovat.

Vierailija

Miehen tulot (verotus) ei muutu, joten teidän on helppo laskea mitä jää käteen. Ja siitä sitten suhteutatte menoihin, siinä ei muiden kokemukset paljon auta. jos nyt elätte niin, että kaikki menee, menoja on pakko vähentää jostain päästä. Jos vähennyskohteita ei ole tarpeeksi, ei onnistu.

Normaalielämään tuo miehen 59 000 (josta käteen jäänee jotain 30 000, eli 2500/kk) rittänee, jos asumiskulu ei ole ihan älytön.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat