Voiko krooninen pettäjämies "parantua" koskaan?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Jos mies on koko ikänsä pettänyt kumppaneitaan, voiko tämä ikinä enää muuttua? Voiko tosi rakkaus muuttaa ihmistä niin paljon vai jatkuuko pettäminen suhteen arkipäiväistyessä?

Vierailija

Valitettavaa mutta totta, miehet aikuistuvat myöhemmin kuin naiset, vasta 30 tienoilla tietävät mitä voivat menettää ja toisekseen kuka tahansa nainen osaa lukea miehestään että suhteessa on jotain vialla ja useimmiten syynä on pettäminen. Ei mies nyt niin fiksu elikko ole että kaikki jatkuisi samaan tapaan. Jos siis suhde on muuten kunnossa kyllä sen huomaa!

JA jos mies on nuoruudenrakkauksiaan pettänyt oli kyseessä sitten vaimo tai tyttöystävä ei hän vanhemmiten välttämättä petäkään. USKON tosin että jos kerran pettää TANJAA niin pettää Tanjaa aina, muttei välttämättä oetä PIRKKOA koska on kokenut karvaan eron ehkä juuri pettmisen vuoksi TANJAN kanssa. Haluaa siis saada elämässään edes yhden suhteen onnistumaan.

Jos kyseessä tyypillinen pahapoika, joka on kuitenkin kotona NIIIN kulti ja ryyppää joka viikonloppu eikä vältsisti tule yöksi kotiin, luultavimmin pettää.. Siksi jokaisessa suhteessa on sääntö : AINA KOTIIN YÖKI aikaste hyvä!

Tätä mieltä minä olen!

Vierailija

Rakkaus ei oikeasti paranna ketään. Se ei paranna alkoholistia, se ei paranna narsistia, se ei paranna väkivaltaista ihmistä, se ei paranna pettäjää.

Miksi naiset on järjestäen niin vitun tyhmiä, että kuvittelevat olevansa jotain niin erinomaisen erityislaatuista, että just MINUN rakkauteni muuttaa toisen? Ei muuta, ellei ihminen oikeasti halua muuttua. Toista voi korkeintaan tukea muutoksessa, mutta ei koskaan muuttaa.

Lainaus:

Jos mies on koko ikänsä pettänyt kumppaneitaan, voiko tämä ikinä enää muuttua? Voiko tosi rakkaus muuttaa ihmistä niin paljon vai jatkuuko pettäminen suhteen arkipäiväistyessä?

Vierailija

Ei siinä ole kyseessä mikään rakkaus/rakkaudettomuus. Siinä mies hakee itsetunnolleen korvausta muista naisista. Mä luulen, että tollanen parantuu iän myötä eli kun mies oppii pikkuhiljaa tuntemaan itseään, se ei tartte eikä jaksa uusia naisia koko ajna. Tapahtuu about silloin kun mies on kuusissakymmenissä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat