Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Potkikaan mut heprean luennolle! Hirveä raskuspahoinvointi..

Vierailija

Ihan piparikis menee kaikki, kun ei jaksa lähteä minnekään.

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä, maailma tarvitsee minua ja menettää hepreantaitajan, jos en mene luennoille (:

Vasta 7. vko meneillään ja kaikki kuvottaa. Tuntuu, ettei muuta voi kuin maata hiljaa paikallaan ja tuijottaa seinään. Television liikkuva kuvakin yököttää!

Ap

Vierailija

saattaa auttaa pahoinvointiin pikkuisen.

Ja hepreaa lukemaan siitä! Tai muuten... Ööh... No, heprea on tärkeää! Niin juuri. Jollet mene sinne luennolle, niin mistä niitä heprean taitajia tähän maahan saadaan? Pientä vastuuntuntoa peliin! Kansalaisvelvollisuus kutsuu!

(PS. Onnea raskauden johdosta. ;-))

Vierailija

luennoilla raskaana ollessa mukana vaikka pillimehuja (esim appelsiinimehu) ja tuntui että se helpotti pahoinvoinnin aallon iskiessä.. tietty jos oksentelet niin ei auta..

Vierailija

Itse kahdesti aivan helvetin läpikäyneenä kehottaisin kuitenkin, jos mahdollista, kuuntelemaan sitä omaa kroppaa. Jos ei sinne heprean luennolle ole ihan pakko mennä, mikset jää nukkumaan? Mulla oli juuri tuo sama, telkkaria ei voinut katsoa, lasten leikki pihalla teki pahaa (juoksu, keinuminen), jne. ja sitä kesti 3-4 kk molemmilla kerroilla. Paras oli vaan olla pimeässä hyvin ilmastoidussa huoneessa peiton alla silmät kiinni. Suosittelen.

Uusimmat

Suosituimmat