Ex-mieheni oli tullut eilen kotiimme. Toi lapsen tavaroita ja oli jäänyt notkumaan.

Vierailija

Oli käynyt tietokoneellani ja selvästi penkonut työpöytääni, jossa oli mm. laskuja, henkilökohtaisia muistiinpanojani ja kaikkea mahdollista mikä ei kuulu ulkopuoliselle.

Olen aivan raivona.

En uskalla sytyttää avointa sotaa. Olen lasteni kanssa altavastaajina.

Lapselleni, 10v. en tietenkään ole vihainen.

Voi h***tti jos joudun omassa kodissani piilottelemaan tavaroitani. Poistamaan sivuhistorian aina koneelta lähdettyäni sun muuta. Miten voin sanoa kymmenvuotiaalle, että älä päästä isää sisälle??

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos haluan pitää lapset samassa koulussa ja kasvuympäristössä. Lähellä isää..

Tilanne on suoraan sanottuna karmaiseva kun isä pystyy hallitsemaan elämäämme.

Vierailija

Kymmenvuotiaalla on kotiin jo omat avaimet. Välillä avaimet unohtuvat isälle ja oikeasti isällä on ollut monta tilaisuutta ottaa niistä kopiot itselleen.

En usko, että hän vielä on sitä tehnyt (??).

Kymmenvuotiaalla pitää olla jo omaan kotiin avaimet. En voi aina olla paikalla kun hän tulee koulusta kotiin.

Lukot on vaihdettu jo aikoinaan.

Tuntuu siltä, että roikun ex-mieheni virittämässä puolihirressä.

Vierailija

Mies on myöskin kieltäytynyt maksamasta elatusmaksujen indeksikorotusta.

Jos välimatkaa olisi 100km, olisi "neuvottelu" helpompaa mutta kun mies asuu "kulman takana" niin mistään asiasta ei voi sanoa poikkipuolista sanaa. Tai muuten lasten isä tulee räyhäämään.

ap

Vierailija

Hirveä tilanne. Toivon sinulle lottovoittoa. Tai sitten sitä, että löydät uuden ihanan miehen, elämäsi miehen, jonka kanssa muutat yhteen ja jätät nykyisen tilanteen taakse.

Vierailija

Tietokoneen saa ainakin helposti laitettua niin, että se tarvitsee salasanan sisäänkirjautuessa, näin ainakin meillä on ettei lapset ole omin luvin netissä jos joskus hetken ovat omineen. Avaimien vaihto ei sitten ehkä sinun tapauksessasi onnistu jos ex-mies omistaa osan asunnosta.

Vierailija

Kertoi niiden sisällöstä sitten koko suvulle... Siis minun suvulleni.

Elatusmaksuasiassa sinun ei tarvitse edes keskustella asiasta exäsi kanssa. Ota vaan yhteys lastenvalvojaan!

Lainaus:

Oma ex yritti samaa juttua, kertoi itse että oli käynyt jopa pyykkikopalla "tutkimassa" alusvaatteitani. Siltä istumalta lähti lukot vaihtoon (avaimet joita ei saa kopioitua suutarissa) sekä hälytysjärjestelmä. Nooh, tarina jatkuu vielä hiukan pidemmälle - lähestymiskieltohan siitä lopulta vainoavalle exälle tuli.

Vierailija

isä edelleen omistaa osan. Teimme asumisasioista suullisen sopimuksen.

Isä on sen verran varakas, että osti itselleen isomman kodin (velattomana) ihan vierestä.

Ei pitäisi luottaa ihmisten järkeen, ainakaan erotilanteissa. Erostamme on aikaa jo neljä vuotta.

Vierailija

Eli joko lunastat miehen ulos tai muutat kokonaan uuteen. Oma tupa, oma lupa.

En tiedä miten edes käytännössä voit estää miestä tulemasta puoliksi omistamaansa kämppään...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat