Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua vaan supistaa koko ajan kun ahdistaa kaikki asiat. Mies käyttää

Vierailija

palkkansa miten haluaa minä joudun hoitaa asiat kaikki. :( On niin epätoivonen olo, kun kaikki menee päin vittua

Kommentit (8)

Vierailija

Autolainaa otettu mun sukulaiselta ja mies jättänyt ne maksamatta. Hävettää aivanhelvetisti kun se mun sukulainen soitti, että niin eipä ole maksettu lokakuun jälkeen. Sekin on vain 100/ kahdessa viikossa. En jaksa sen enempää nyt tässä kertoa, tulisi tosi pitkä viesti oli vaan pakko johonki avautua, etten jaksa :( t ap

Vierailija

ymmärrä ja joka ei osaa kantaa vastuuta ja JAKAA asioita? Siis miksi kukaan perustaisi perhettä tällaisen miehen kanssa?

Vai onko kyse vahinkoraskaudesta?

Vierailija

Jota äitini on sietänyt jo kohta 35 vuotta. Mutsi aina hoitanu faijan sössimät raha-asiat. On lainattu sukulaisilta, on mennyt luottotiedot, on ollut velkoja ulosotossa jne...Väittäisin että ei tollaset tyypit opi tai sit ainakin lopeta ap sen miehesi holhoaminen tai saat tehdä sitä lopun elämääsi.

Vierailija

mutta mieheni on vähän samanlainen. Meillä on asuntolainaa ja jonkin verran kulutusluottojakin ja kolme lasta. Nyt pääsin vajaa vuosi sitten parempipalkkaiseen työhön mutta on tosiaan vaatinut että mulla tulot kasvaa reippaasti ja yritän kynsin hampain pitää sekä omat että miehen menot kohtuullisina jotta pärjättäis suht ok.

Mieheni ei käytännössä maksa yhtään laskuja vaan minä hoidan sen puolen, muuten maksut menee tasan tarkkaan ulosottoon sillä hän ei kertakaikkiaan niitä maksa joten turha tapella siitä. Mutta minulla on siis käyttöoikeus meidän molempien tileille ja maksan siltä tililtä missä rahaa on. Mutta joka kerta muistan muistuttaa että meillä on taas niin ja niin huono rahatilanne, miinukselle mennään jne jotta hän ei innostu kuluttamaan. Ja kuitenkin hän kuluttaa paljon enemmän kuin minä vaikka tienaan n 500 euroa kuussa enenmmän kuin hän.... huoh... Mutta katsoo kuitenkin aina halvimman järkivimmän vaihtoehdon.

Mutta sympatiat ap:lle, tuo vaatii tosi pitkää pinnaa ja joskus tuntuu siltä ettei kuitenkaan onnistu!

Uusimmat

Suosituimmat