Viikon päästä sunnuntaina Inglesiin :)

Vierailija

Jihaa...

Mies soitti ja sanoi, että on varannut meille koko perheelle matkan.

Missä kannattaa siellä käydä?

Dyynit ehdottomasti mutta onko muita kohteita?

Kommentit (15)

Vierailija

Los Palmitos Park - Inglesista 15 minuutin päässä oleva lintupuisto. Los cocodriles park - hieman kauempana oleva krokotiilipuisto. Aqualand -vesipuisto - ehdoton lapsille. Las Palmas - kannattaa käydä. Puerto Ricosta Puerto de Moganiin "risteily" - kiva. Tässä jotain...

Vierailija

käydä ainakin siellä Las Palmasissa, sinne ei mene bussilla edes tuntiakaan. Siellä on ainakin kaunis vanha kaupungiosa, sekä toisella puolen kaupunkia tiedemuseo missä pääsee itse tekemään kaikenlaista, näpräämään ja koskettelemaan, sopii lapsillekin siis. Lisäksi jos lapset eivät ole liian pieniä niin kannatta etsiskellä ruokapaikkoja hieman sen turistialueen ulkopuolelta niin löytyy oikein mukavia ja tunnelmallisia ravintoloita joissa paikallisetkin käyvät, ettei tarvitse koko aikaa turistirysissä viettää

Vierailija

Olen pikkuisen kade kun noin halvalla pääsee ja itsellä ei lomaa. Puerto ricosta hieman eteenpäin on Puerto De Mogan, ihana paikka käydä vaikka syömässä! Las Palmas on myös kiva, ison kaupungin tuntua.

Vierailija

Ei kai HINNALLA ole merkitystä...???!:D Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa, -eli nro 4 ilmeisesti kuuluu ko. kansanosaan?;)

Itse olen ainakin TYYTYVÄINEN kun netin kautta löydän ja varaan edulliset lennot&hotellin hyödyntämällä tarjouksia (HUOM: en majoitu mihinkään hostelleihin tai lennä Ryanairilla tmv. vaan hyvissä hotelleissa ja normaaleilla lentöyhtiöillä). mainittakoon muutaman vuoden takainen matka Slovakiaan, jossa KAHDESTA viikosta maksoimme (lennot&hotellit) saman mitä matkatoimistot (kysyimme kahdesta eri toimistosta) pyysi pidennetystä viikonlopusta Bratislavaan (eli lähtö Suomesta to ja paluu su.)

Vierailija

Jos tuolla inglesissä ei pysty rannalla oleskelemaan (voimakkaan tuulen takia), kannattaa ottaa bussi tai taxi ja hurauttaa puerto ricon puolelle. Siellä aina n.5 astetta lämpimämpi, ei tuule ja varma aurinko. Ja suosittelen ehdottomasti Amadores rantaa. Taivaallinen paikka!

Vierailija

Se oli vaan jonkun kateelisen kommetti. Mitä maksaa turhaa liikaa, halvemmallakin pääsee. Me varattiin jo muutama kuukausi sitten täyteen hintaan matka Dubaihin ja ensi viikolla lähdetään. Olisi varmasti odottanut jos olisin arvannut että nyt niitä äkkilähtöihin, kun ei yleensä ole jäänyt. Mulla sen verran aikaa jo Ingelesistä käynnistä että en nyt osaa suositella mitään, mutta ainakin rannat ja kaupungin kiertely. Sitten voi lähteä myös retkille tai vuokrata auton jolla ajelee.

Lainaus:

Ei mua hävetä kertoa, että lähdemme reissuun MUTTA SE OLI TODELLA EDULLINEN.

Olen siitä todella tyytyväinen, että säästössä olevia rahoja vielä jääkin.

Lapset odottavat innoissaan reissua ja kyllä minäkin.

Ap

Tuon laukullisen lämmintä mukanani :)

Vierailija

Minäkin ihastuin tuohon Moganiin! Siellä kannattaa rannassa käydä siinä kiinalaisessa syömässä. Ruoka oli todella halpaa ja TAIVAALLISTA!

Me vuokrattiin auto ajeltiin vuorille ja kierrettiin koko saari. Oli mahtava kokemus, mutta pitää osata lukea hyvin karttaa ja kestää pelottavia pikkuteitä =) Ne pikkukylät siellä oli ihania. Ja ajettiin siis Inglesistä vuorten läpi saaren pohjoisosiin, missä ei todellakaan turistibussit kiertele.

Se eläinpuisto oli myös kiva paikka (en nyt muista nimeä). siellä oli upeaa kasvillisuutta ja uskomattomia kotka-näytöksiä.

Hauskaa lomaa teille! Toivottavasti olisi lämmintä. Ja koittakaa kestää niitä sisäänheittäjiä ;)

Vierailija

Itsekin tässä leivinuunia lämmitellessä pakkasen paukkuessa -20 asteessa haaveilen lämpimästä lomasta jossain..

En ole koskaan yhdelläkään kanarian saarista käynyt, mutta eikös tuolla Gran Kanarialla ole todella paljon nähtävää? On upeaa luontoa jos se kiinnostaa, ja paikallista menoa kuulemma heti Inglesin sun muiden ulkopuolella. Mies kehui Las Palmasia todella kivaksi kaupungiksi.

Hauskaa lomaa :)

Ps. mistä saa alle 200 eurolla Kanarialle matkan? Ja miten sen mainitseminen tähän liittyy, kateellinen taidat olla?

Vierailija

Lainaus:

Jihaa...

Mies soitti ja sanoi, että on varannut meille koko perheelle matkan.

Missä kannattaa siellä käydä?

Dyynit ehdottomasti mutta onko muita kohteita?

Vierailija

Ei mua hävetä kertoa, että lähdemme reissuun MUTTA SE OLI TODELLA EDULLINEN.

Olen siitä todella tyytyväinen, että säästössä olevia rahoja vielä jääkin.

Lapset odottavat innoissaan reissua ja kyllä minäkin.

Ap

Tuon laukullisen lämmintä mukanani :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat