Onko amppelikukka ihan out?

Vierailija

.

Kommentit (9)

Vierailija

jos sun mielestä teidän ollarin ikkunan eteen sopii amppelikukka niin olisi out jättää se siihen laittamatta.

Marketeissa tarjolla olevat amppelit on aika lailla mummokamaa solmunaruineen ja näkinkuorineen, mutta puutarhakauppaliikkeistä ja rautakaupoista saa metalliketjuista tehtyjä tai alumiinisiamuovitettuja amppeleita.

Vierailija

Onko tämäkin nyt joku trendiasia muka.

No, kuitenkin..sellainen metallinen "alusta" josta lähtee ketjut ovat minusta ihan ok, ja siihen tason päälle voi laittaa minkä tahansa suojaruukun jonka sisään kukka. Tuollaisia on myynnissä kyllä ihan yleisesti puutarhaliikkeissä (esim. Bauhaus).

Viherkasvit tuovat aina viihtyisyyttä ja vehreyttä, oli niiden sijoituspaikka sitten mikä hyvänsä. Miksei siis amppelissa?

Vierailija

Mulla on esim. sellainen puhtaan valkoinen linjakas "kippo", jota ei kyllä voi mummomaiseksi sanoa. :) En mäkään virkattussa pussissa roikkuvaa punasavikammotusta ottaisi ikkunaani roikkumaan.

Muistaakseni ostin oman amppelin Stokkalta, mutta se oli jo muutama vuosi sitten.

Vierailija

En ole millään tavalla viherpeukalo, enkä juokse trendien perässä, mutta tunnustan, haaveilen tälläkin hetkellä vaaleanpunaisesta tai valkoisesta pelargoniasta ikkunalleni... *punastuu*

Vierailija

Se siivilöi kauniisti valoa ja tarvittaessa sitä voi laittaa kasvamaan johonkin tiettyyn suuntaan. Mä en kanssa ymmärrä näitä jukkapalmuihmisiä toisin sanoen niitä, joilla aina pitää olla joku muotikukka: 80-luvulla kaikilla oli jukkapalmu, jossain vaiheessa zamioculcas jne. 70-luvun anopinkieli ei kelvannut moneen aikaan kenellekään ja nyt se on taas huudossa. Osta mikä kukka tahansa, mistä itse tykkäät.

Vierailija

ole tuonut niitä pinnalle. Ennustanpa että amppelit on seuraava trendi! Alkakaahan kaivella simpukka-amppeleita mummun vintiltä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat