Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään on nimeltä mainitsemattoman lapsen hautaus.

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Olivat käyneet hyvästelemässä lasta siellä sairaalassa (varmaankin ruumishuoneella) ja eilen oli okeat hautajaiset. Eöi tuhkaus ja uurnan hautaan lasku.

Vierailija

Ei olisi ensimmäinen ja viimeinen hengissä jos olisin kylppärin lattialla päättänyt synnyttää kotioloissa.

Ensimmäinen syntyi napanuora tiukasti kaulanympäri ja aivan sinisenä, viimeisen verensokerit oli niin alhaiset että joutui pian synnytyksen jälkeen yli viikoksi teholle.

Vierailija

tämä henkilö kertoi jo samana päivänä synnytyksestään, kun se oli. Siksi jotenkin odottaa, että hän nopeasti kertoo muutkin tapahtumat. Itse kun on kertonut purkavansa tunteensa nettiin.

Ja syy miksi minä ainakin käyn lukemassa on se, että tapaus vaan järkytti mua.

Ja kyllä mulla on paljonkin omaa elämää. Liiankin kiireistä tällä hetkellä, mutta silti tämä juttu on jättänyt jälkensä minuun. Silloin joulukuussa ensimmäisinä päivinä asia pyöri mielessäni "koko" ajan. Nyt ei sentään koko aikaa. Mutta kyllä minäkin tänään jossain vaiheessa ajatelin häntä ja mikä päivä hänellä tänään on.

Syytä en tiedä miksi tapaus on niin suuresti mua koskettanut. Enhän edes tunne tätä ihmistä. Mutta mä en ainakaan minkään taivastelun takia lue siellä juttuja. Tai en koe olevani mikään haahka. Jos itse jakaa asiansa netissä, on aika luonnollista, että siitä voi joku kiinnostua.

-13-

Vierailija

miten ihmeessä avasit tämän ketjun? Otsikosta aika selvästi käy ilmi mistä ketju kertoo.

Mutta suahan tämä ei kiinnosta, etkä ymmärrä ihmisiä jotka aiheesta ovat kiinnostuneet, niin mitenkä ihmeessä selität avanneesi koko ketju ja vielä kommentoit asiaan.

Mitä, eikö sulla ole omaa elämää, kun tarvii haukkua tästä tapauksesta kiinnostuneita ihmisiä?

Mä en ymmärrä moista "minä en ainakaan, miten te voitte"-asennetta. Mikä vielä pikkasen ontuu. Mitäpä jos hankkisit sen elämän, etkä roiku täällä arvostelemassa muita!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat