Joko lapsensa lukitsemattomaan käynnissä olleeseen autoon jättänyt äiti on ruodittu?

Vierailija

Tarkoitan siis tuota Porin tapausta? Uskomatonta touhua... Ei tulisi mieleenikään jättää lasta lukitsemattomaan autoon yksin saati että auto olisi vielä käynnissäkin... Asun ihan landekylässä mutta silti en voisi toimia noin, en edes kovalla pakkasella. Onneksi lapselle ei käynyt kuinkaan!

Kommentit (7)

Vierailija

Aina silloin tällöin olen pienessä maalaiskylässä jättänyt 4 lasta autoon turvaistuimiin odottamaan, kun olen käynyt kaupassa hakemassa maitoa. Toki aina lukitsen ovet, enkä ikinä jätä autoa käyntiin.

Tosiasia on myös, että lapsi voi irrottaa turvavyöt ja lähteä vanhemman perään ja jäädä vaikka auton alle.

Kuten sanottu minä idiootti otan opikseni.

Vierailija

Tunnen ihmisen, jonka 3-vuotias kuoli autopalossa - äiti oli vain käymässä kioskilla. Tiedän myös kaksi muuta tapausta, jossa autossa on yht´äkkiä leimahtanut sähköjohdoista alkanut palo. Silloin kyydissä on ollut vain aikuisia, ja palo saatu sammutettua.

Ne ei ole niin harvinaisia kuin kuvitellaan.

Harvinaisempaa on tuo, että joku kännikala sen auton pöllii. Mutta toivottavasti idiootti oppi ja muut idiootit ottavat opikseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat