Luetelkaa kaikki mahdolliset syyt, miksi minun EI kannata kertoa ihastukselleni tunteistani.

Vierailija

Kyseessä siis kaksi varattua henkilöä, joilla ei ole aikomusta erota nykyisistään. Ihan hirveästi vaan tekisi mieli kertoa hänelle, miten paljon hänestä tykkään. Ehkä halata ja kertoa, miten ihana hän on.

Eihän siinä mitään järkeä ole, ja toki tajuan, miksi niin ei kannattaisi tehdä. Silti on vaikea taistella tätä houkutusta vastaan.

Tarvitsen teiltä kylmän suihkun. Maalailkaa eteeni kaikki kauhukuvat, niin eiköhän himot siitä vähene.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

haluat tuon kertoa hänelle? Ei kai tykkäämisen tunnustamisessa ja halaamisessa mitään kovin pahaa ole, mutta toivotko siis jotain seurausta tälle tunnustukselle?

Vierailija

Mikäli ihastuksenkohteesi on ystäväsi tai muutoin läheinen tuttusi, niin ainahan kohteliaisuus piristää mieltä. Minusta ei ole mitään väärää kertoa viattomasti toiselle ihmiselle, että pitää hänestä. Kertoa voi monin tavoin, ei sen välttämättä tarvitse olla vhjaus enemmästä tai mistään seksuaaliseen viittaavasta. Minusta ainakin olisi mukava kuulla, jos joku pitää minusta. :) Mutta kysymys kuuluukin, haluatko oikeasti kertoa ihastuksellesi "vain", että hän on ihana ihminen vai kenties enemmän? Mikäli jälkimmäinen polttelee mieltäsi, niin harkitsisin tarkkaan, mihin olen ryhtymässä. Kuten joku jo sanoikin, niin sinuna miettisin myös tarkoitusperiä, miksi haluat kertoa hänelle. Varsinaisesti ihastumisesta en itse kertoisi, ellen oikeasti olisi sinkku.

Vierailija

Mitä oikein hänestä haluan? Totesin, että eniten haluan juuri sitä mitä koko ajan saankin: kaveruutta, mukavia keskusteluja ja hauskoja hetkiä. Tällainen kaveri hän minulle on ja juuri sitä eniten toivonkin; en vain ymmärrä, miksi tässä piti vielä ihastuakin. Miksi joka paikkaan pitää tunteissaan sotkea romantiikka ja seksi?? Miksi on niin vaikeaa olla vain platonisesti ystävä?

ap

Vierailija

... että minkälaisen reaktion ja tunnevyöryn saatat saada aikaan myös tuon varatun miehen vaimossa, sitten kun hän kuulee, että joku X yrittää pilata heidän onnensa tyrkyttämällä itseään muka viattomilla kehaisuillaan varatun miehen tuntumaan.

En itse ole kovin mustis yleensä, mutta jos mieheni jonakin päivänä sanoisi mulle (ja oletettavasti hän sanoisi, koska meillä rehellisyys on perusarvo) että arvaas mitä se "X" tuli mulle sanomaan, niin en vanno, ettenkö raivostuisi ja oikein kunnolla. Varmaan tarttuisin puhelimeen, ja kertoisin sellaselle naikkoselle vilpittömästi mitä mieltä olen sellaisista ...kista jotka yrittävät itsekkyyksissään pilata toisten parisuhteita.

Että lähesty vaan varattua miestä, mutta älä ylläty, jos kuvioihin tulee vähän muitakin suuria tunteita!

Tosin sääliäkin saattaisin tuntea sellasta hölmöä kohtaan -yhdessä mieheni kanssa varmaan ihmeteltäisiin tapausta.

Vierailija

Olen kasin kanssa ihan samaa mieltä.

Vaikka on rahat lopussa, niin voi käydä ikkunaostoksilla. Mutta on syytä muistaa, että rahat on lopussa!

Vierailija

ihminen kertomaan miksi ei. Tietysti kliseiset Lapset, ei parane vaihtamalla jne...

Mutta tosiasiassa olen samassa jamassa, kuin sinä. Flirttailu on jokapäiväistä ja molemminpuolista. Haluaisin, että ihastus ottaisi, vain kiinni ja suutelisi intohimoisesti.... Järki sanoo ei, tunteet muuta...

uniinkin ihastus tunkee ja saa sydämmen pamppailemaan.

Vierailija

samaa, haluan vain kertoa sen hänelle. Ei mitään valittamista nykyisen kanssa, eikä aikomustakaan erota hänestä.

Odotan, että aika kuluu eteenpäin. Kyllä tämä menee ohi, vaikka en sitä haluaisikaan. Hitto että tää ottaa koville!!

En mä vaan tietdä tapaa, miten voisin ilmaista hänelle ajatukseni. Haluaisin niin halata häntä, pitää lähelläni. Jollain tapaa häneen kiteytyy jotain syvää, aistikasta ja herkkää...

Vierailija

Minä väitän, että voi, ja tässä ollaan juuri siinä ratkaisevassa valinnassa. Ihastuminen on luonnollista, ja sitä tapahtuu elämän aikana kaikille. Mutta kertoessasi ihastuksestasi kohteelle teet aktiivisen valinnan siinä, että ruokit näitä tunteita. Ja tämän miehen vastaavia tunteita. Ja tunteet voivat sitten siitä pikkuhiljaa hivuttautua paljon vakavimmiksi.

Eli minusta olisi uskottomuutta miestäsi kohtaan kertoa ihastumisesta, ja tietoinen valinta ottaa riski asiasta, joka voi rikkoa suhteesi. Sinun täytyy valita, kumpi sinulle on tärkeämpää, avioliittosi, vai omat hetkelliset halusi.

Vierailija

Täällä kanssa yksi, joka ihastui syksyllä sinkkumieheen, vaikka oon ihan onnellisesti naimisissa eikä todellakaan mitään aikomusta erota. Eikä mies tässäkään tapauksessa vaihtamalla paranisi, joten ei siis tarvi edes miettiä mitään vaihtamista.

Mutta nähdään tän ihastukseni kanssa silloin tällöin, ja tokihan häntä tekee mieli halata ja rohkaista, kun raasu vaikuttaa vähän yksinäiseltäkin ja haluaisi löytää itselleen oman kullan. Olisi ihanaa kertoa, että kyllä häneen joku vielä ihastuu tosi kovasti, sillä olenhan minäkin ihastunut, ja minunlaisia naisia on tää maailma väärällään.

Mutta ei se vaan kannata alkaa vääntämään mitään kiusallisia tilanteita, eikä oo missään sanottu, ettei juttu tulisi mun miehen korviin, jos jotain sellaista hänelle sanoisin tai tekisin. Siispä ei kannata tehdä mitään sellaista, mistä ei olisi valmis miehelle kertomaan, ettei tarvi elää pelossa, että koska se saa kuulla.

Mieli tekisi kertoa tälle miehelle, mutta minä tyydyn vain katselemaan hänestä unia. Ne eivät vahingoita ketään. Ja uskon, että tää menee kyllä ajallaan ohi, vaikka nyt ihastus tulikin voimakkaampana kuin koskaan mieheni tapaamisen jälkeen.

Juuri tuota edellisen mainitsemaa itsehillintää tarvitset. Ole suoraselkäinen nainen!

Vierailija

toiset vain ovat niin tyhmiä, että innostuvat paskomaan housuunsa ja itkevät sitten että miksi tuli paskottua, vaikka tiesivät ettei olisi pitänyt.

En sitten mitenkään ymmärrä, missä on nykyajan ihmisten itsehillintä, järki ja moraali.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat