G:Huomauttelevatko teillä

Vierailija

isovanhemmat tai muut läheiset jostakin asiasta jonka heidän mielestään teette väärin lapsenne kasvatuksessa? Mistä?

Kommentit (5)

Vierailija

"tilanne" päällä. Mä olen tullut siihen tulokseen, että se käy jotain omaa kriisiä läpi, koska on aiemmin ollut ihan normaali ihminen, mutta viimeiset puoli vuotta kaikki muut tekee kaiken väärin, ja vain hän tekee kaiken oikein. Todella rasittavaa!!!

Vierailija

meillä anoppi myös huomauttelee kun lapsi ei herääklo 7 aamulla. itse en tuohon aiaan jaksaisi edes herätä kun ei ole pakko. lisäksi on koko ajan tyrkyttämässä tavallista maitoa kun lapseni samanikäinen serkku (erinäisistä syistä johtuen) sitä jo juo (lapsi 8kk). perusteena tähän kun tuo toinenkin jo juo. aikoinaan anoppi sanoi että meidän on PAKKO luopua lemmikeistä ennen lapsen syntymää koska muuten lapsesta tulee allerginen:)

Vierailija

on kolme, ei enää. Kai se on huomannut, että olen osannut lapset kaikista hänen epäilyistään huolimatta kasvattaa ihan normaaleiksi lapsiksi. Huomautteli, että imetän liian kauan (imetin kaikki 1v 1 kk), että lapsia ei saa nukuttaa perhepedissä, ei saa pahtaa leipää kun vitamiinit häviää jne. Nykyän suhtaudun kaikkeen anopin sanomiseen toisesta korvasta ulos tyylillä. Ei enää heilauta maailmaa raiteiltaan.

Vierailija

mielestä olen täysin epäonnistunut äitinä. Hän on ollut tätä mieltä kyllä siitä lähtien kun esikoinen oli 2kk ja oli vielä kaiken lisäksi koliikkivauva. Eli en jaksanut olla hirveen pirteä ja iloinen äiti kun lapsi huusi 24/7.

Muutenkin olen hänen mielestään kyllä epäonnistunut melkein kaikessa mitä teen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat