Kansalaisopiston tiloissa homeongelma. Voinkohan käydä kursseilla raskaana ollessa?

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

Tottakai kannattaa itse vielä ehdointahdoin altistua, myrkyille, kemikaaleille, homeelle.... Sen lisäksi että tahtomattaan altsituu niille ilmansaasteiden muodossa.... KAikki vaan mahdolliset kemikaalit keuhkoon ja äkkiä... Ei kerkee niin auaa kärsimään ;)

Vierailija

Meillä on hometta työpaikalla, enkä voi estää itseäni altistumasta raskausaikana muuten kuin jäämällä palkattomalle vapaalle. Ilmansaasteisiin ja kemikaaleihin ei oma keho havaittavasti ole reagoinut, homeeseen kyllä.

Lainaus:

saat ihon läpi vaikka minkälaisia kemikaaleja.

Mikä teitä nykyajan odottajia vaivaa?

Vierailija

...on todettu jopa aiheuttaneen keskenmenoja. Keissi josta olen lukenut oli kuitenkin karkea esimerkki, ongelma oli paha ja altistuneet säännöllisesti töissä ao. rakennuksessa. Tunti viikossa tuskin on vakavaksi vaaraksi, mutta jos mielipidettä kysyt, itse jättäisin kurssin väliin. Ei sitten tarvitse jälkikäteen ahdistua asiasta.

Vierailija

Jos olisi sitä vaarallisinta lajia, olisi koko tila käyttökiellossa. Altistuminen sikiöaikana voi jopa vähentää allergioita, näin ainakin ruokien kohdalla ja tästä syystä allergioiden pelossa ei syömisiä tarvitse enää nykyisin raskausaikana rajoittaa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat