Tulkitsenko liikaa?

Vierailija

Olen vanhan ystävän kanssa etääntynyt menneen vuoden aikana. Emme juurikaan pitäneet yhteyttä, syystä tai toisesta. Minulla on pieniä lapsia ja hänellä työnsä? Jouluna sain häneltä kortin, jossa luki: Toivottavasti löydämme toisemme uudelleen tulevana vuonna. Minua kortti jäi hieman ärsyttämään. Jos ystäväni haluaisi jatkaa ystävyyttämme, oliko tämä nyt paras mahdollinen lähestymistapa? Itse olisin käynyt hänen ovensa takana vaikka kukkakimpun kanssa ja sanonut, että koska olemme tapailleet harvakseltaan, tulisitko jonain päivänä vaikka kahville. Nyt pallo asiassa jäi ikäänkuin minulle. Oli mielestäni kovin helppoa kirjoittaa tuo lause ja jäädä odottamaan minun reagointiani.

Kommentit (9)

Vierailija

Sinä haluat lähentyä, ystäväsi haluaa lähentyä, mutta sen sijaan että lähentyisitte niin mietitte että millä tavalla toinen nyt on lähentynyt väärin ja laskette että minä sentään vein lahjan ja sain siltä vain kortin...

Vierailija

oven takana niin et ehkä enää halua olla missään tekemisissä? ;) Tuo ystäväsi lähentymisyritys on kuitenkin ilmeisesti enemmän kuin mitä itse olet tehnyt? Jos tuohon etääntymiseen ei kerran liity suurta dramatiikkaa niin ei luulisi sinun olevan vaikea laittaa vaikka tekstaria, että milloin tulis käymään.

Itse olen vanhojen ystävieni kanssa vaihtelevasti yhteydessä mutta mielestäni ystävyys säilyy vaikka siinä olisi taukojakin. Sitä vaan synkkaa jonkun ihmisen kanssa eikä se mihinkään katoa. Ja kyllä niitä kiireitä on ilman lapsiakin, etkä voi tietää mitä ystäväsi elämässä on vuoden mittaan tapahtunut. Siis jos haluat jatkaa ystävyyttä niin pallo on tosiaan sinulla!

Vierailija

Edes se tekstari ennen hiihtolomaa, niin varmasti molemmat ovat mielissään.

Lainaus:

oven takana niin et ehkä enää halua olla missään tekemisissä? ;) Tuo ystäväsi lähentymisyritys on kuitenkin ilmeisesti enemmän kuin mitä itse olet tehnyt? Jos tuohon etääntymiseen ei kerran liity suurta dramatiikkaa niin ei luulisi sinun olevan vaikea laittaa vaikka tekstaria, että milloin tulis käymään.

Itse olen vanhojen ystävieni kanssa vaihtelevasti yhteydessä mutta mielestäni ystävyys säilyy vaikka siinä olisi taukojakin. Sitä vaan synkkaa jonkun ihmisen kanssa eikä se mihinkään katoa. Ja kyllä niitä kiireitä on ilman lapsiakin, etkä voi tietää mitä ystäväsi elämässä on vuoden mittaan tapahtunut. Siis jos haluat jatkaa ystävyyttä niin pallo on tosiaan sinulla!

Vierailija

(sinäkään) ollut kovin kiinnostunut jatkamaan ystävyyttä ja heittää siksi "pallon" sinulle. Näin hän siis huomaavaisesti antaa sinulle mahdollisuuden halutessasi etääntyä lopullisesti.

Vierailija

Olemme vaihtaneet tämän ystäväni kanssa joululahjoja viimeiset 20 vuotta ja niin toimin tänäkin vuonna. Vein paketin heidän ovensa taakse, kun eivät olleet kotona. Itse en pitänyt tätä etääntymistä kovinkaan suurena murheena, ajattelin, että kunhan taas ehdimme, palaamme tapaamisiinkin. Siksi yllätykseni oli suuri, kun sainkin "vain" tämän kortin ja em. viestin. Koin, että jos ystävälleni etääntyminen on ollut murhe, HÄN olisi lähestynyt toisin kuin nyt teki.

Vierailija

olen samaa mieltä. Ei vaikuta kauhean kiinnostuneelta ystävyyden uudelleen virittämiseen, jos ei jaksanut muuta kuin kortin postiin nakata..

Vierailija

toisillenne tärkeitä, etääntymisestä huolimatta.

Lainaus:

Olemme vaihtaneet tämän ystäväni kanssa joululahjoja viimeiset 20 vuotta ja niin toimin tänäkin vuonna. Vein paketin heidän ovensa taakse, kun eivät olleet kotona. Itse en pitänyt tätä etääntymistä kovinkaan suurena murheena, ajattelin, että kunhan taas ehdimme, palaamme tapaamisiinkin. Siksi yllätykseni oli suuri, kun sainkin "vain" tämän kortin ja em. viestin. Koin, että jos ystävälleni etääntyminen on ollut murhe, HÄN olisi lähestynyt toisin kuin nyt teki.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat