G: Pointsit. Paljonko olet laihtunut ja missä ajassa

Vierailija

Ihan vertailun vuoksi karppeihin olis kiva tietää..

Kommentit (10)

Vierailija

Sen jälkeen seuraavassa vuodessa kaikki tuli takaisin korkojen kera. Ongelma oli siinä, etten jaksanut ikuisesti laskea pisteitä ja oma kontrolli ei ollut kehittynyt tiukan pisteiden laskun ohessa lainkaan. Nyt yritän sitten seuraavaksi työterveyden painonhallintaryhmän ja South Beachin yhdistelmällä.

Vierailija

Paino laski 69kg -> 59kg (olen 165 pitkä). Vielä ei ole tullut takaisin... Oleellista mulla oli lounaat - ne oli kauheen isoja. Aloin ottamaan lounaalla vain yhden perunan ja paljon salaattia sekä vain yhtä perunaa vastaavan määrän kastiketta / lihaa / mitä sitten olikin työpaikkaravintolassa. Pisteitä laskin "silleen suurinpiirtein" alussa menin sen vihkosen kanssa ja lopuksi ilman. Nyt ne pisteet muistaa jo hyvin. Mihinkään en missään vaiheessa kirjannut niitä ylös.

Vierailija

jätin kesken kun olin hoikka ja alkoi biletysvaihe - elämä maistui. Olisin ehkä pystynyt rajoittamaan juhlimisen yhteen kesään, mutta tapasin mieheni ja parisuhde toi 10 kg. Sitten raskaus seuraavat 10 ja nyt on toinen raskaus menossa... hooh. Odotan jo synnytystä, jotta voin taas aloittaa.

Vierailija

Ja pysyivät poissa yli kaksi vuotta kunnes tulin taas raskaaksi. Nyt painan kymmenen kiloa enemmän kuin ekan kerran aloittaessani :-( ja nuorimmainen on jo täyttänyt neljä. Mutta aloitin viime viikolla taas pisteet ja nyt on jo 2 kiloa lähtenyt, se on ihan hyvä alku :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat