Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua kiltit...?

Vierailija

Mulla nyt rv 8+4 ja ihan yhtäkkiä hävinny melkein kaikki "raskausoireet".. Onko ihan normaalia?

Tiistaina vielä oli hirveä pahoinvointi ja oksentelin koko päivän. Keskiviikkona palasin töihin pitkän sairasloman jälkeen ja melkein kaikki oireet hävinny, en oo enää oksennellu enkä voinu läheskää niin huonosti.

Auttakaa ihanat ihmiset ja kerokaa onko tämä normaalia?

Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija

Kun se rv 10 huomatiin, niin useampikin terveydenhuoltoalan ihminen kysyi, että huomasitko, että raskausoireet olisivat kadonneet silloin.

Ja jälkikäteen huomasin, vaikka minulla ne eivät oleetkaan olleet vahvoja, mutta ne pienetkin olivat niihin aikoihin kadonneet.

Kerroin tän nyt vaan siksi, että kun kaikki vaan vakuutteli, että normaalia on.

Kyllä munkin tietääkseni se voi olla poissa ja voi vaikka vielä palata. Mieti mita tuntemuksiasi. Onko vielä palelua, onko rinnat turvonneet? Onko nälkä?

Suurempi todennäköisyys on, että kaikki on kunnossa, kun että ei olisi.

Tuulimuna tuntuu epätodennäköiseltä, koska sulla oli vahvasti pahoinvointia. Jos alkio puuttuu raskaudesta oireita on paljon vähemmän. Sullahan oli vahvat oireet.

Vierailija

silloin tällöin jatkunu. Ja myöskin ajoittaista huonovointisuutta mutta ei ollenkaan sellasta pahaa ja kaikki pysyy jo sisällä. Mua kuitenki vähän pelottaa ku ne noin yhtäkkiä ja nopeesti hävisi =(

ap

Vierailija

huolissaan olla.

Loppuuhan se oksentaminen jossain vaiheessa. Eikä se yhtäkkiä ole loppunut, jos sua kuitenkin edelleen silloin tällöin etoo. Se vain jäi se oksentaminen pois.

-7-

Vierailija

Yritän olla maanantaihin asti miettimättä asiaa, sillon on eka lääkäri ja kuulemma ultraavat myös jollain vanhalla laitteella..

ap

Vierailija

eli nyt on aika nauttia pahoinvoimattomasta raskaudesta. Joillakin oireet helpottavat toisia aikaisemmin. Joillakin pahoinvointia on raskaus alusta loppuun.

Vierailija

sen takia oireet hävinny?

Ja luin yhestä toisesta ketjusta että kun oireet loppunu näin aikasin ni olikin tuulimuna.. :( Kuinka suuri mahdollisuus on tuulimunaraskauteen?

-tyhmä ap

Uusimmat

Suosituimmat