Emätinorgasmista.

Vierailija

Tuosta yhdestä ketjusta tuli mieleen, että suurin osa naisista taitaa ajatella että sen saaminen on miehestä kiinni. Voi paljastaa teille, ettei tämä pidä paikkaansa. Paitsi ehkä sillä tavalla, että jos mies tulee todella nopeasti, niin nainen ei välttämättä ehdi saamaan.

Minä saan emätinorgasmin aina, jos mies vaan jaksaa/pystyy yhdyntään sen viisi minuuttia. Orgasmin saaminen on vain minusta ja minun halustani kiinni. En minäkään sitä heti ensimmäisessä yhdynnässä saanut, mutta harjoittelemalla sen kyllä saa. Minulla kesti siinä noin puolisen vuotta.

Olen saanut emätinorgasmin aika monen miehen kanssa. Ihan pienestä peniksestä ei ole kokemusta, eikä tosin todella isostakaan. Minun ei tarvitse tuntea rakkautta, eikä pahemmin himoakaan miestä kohtaan ja silti saan orgasmin. Ällöttävien miesten kanssa en tosin seksiä ole harrastanutkaan.

Eikun treenailemaan emätinorgasmin saamista, se on aina lähempänä ja lähempänä ja sitten kun saat sen niin et klitorisorgasmia enää haluakaan.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Lainaus:

Helposti orgasmin saavilla se pullottaa etuseinämästä emättimeen ja saa enemmän hankausta yhdynnässä.

Jos g-piste on syvällä niin emätinorgasmia ei saa sitten millään. Jollain toisella se on onnekkaasti edessä. Ja kyllä miehelläkin on siinä mielessä merkitystä että esim. "väärään suuntaan käyrän" omistava mies ei vaan millään pöki oikeaan kohtaan.

Vierailija

Kun ei vain saa. Eikä ole omasta nupista kiinni, uskon että jollain näin voi olla, mutta minä jos kuka olen avautunut ja vapaa orgasmeille, mutten saa sitä yhdynnässä vaikka olisi mitenkä päin. En ole saanut 20v enkä nyt 35v. moni hyviä miehiä (siis sängyssä) on ollut pitkäaikais suhteista lyhyempiin, mutta ei niin ei.

Ehkä minulla sitten se G-piste on jossain mahassa :)

Vierailija

En voisi sanoa, ettetn klitorisorkkua haluaisikaan.. nimittäin saan kyllä molemmat, emätinorkun miehen kanssa. Kun taas miehen kanssa saan harvemmin varsinaista klitorisorkkua, mutta se itse tehty klitorisorkku on kyllä myös hyvin voimakas ja toisinaan jopa parempi, kun emätinorkku. Et en menisi vähättelemään sitäkään. Ihmettelen, et jos joku sattuu nyt saamaan ne helposti niin kuinka se kuvittelee, että kaikki naiset olisi samanlaisia.. uskon siis, ettei kaikki edes harjoittelemalla saa emätinorkkua tai klitorisorkkua, mut yleensä kuitenkin jommankumman.

Vierailija

Miljoonat naiset kautta maailman ovat treenanneet alapään lihaksia yksin tai miehen kanssa ja dildokin käytössä eivätkä silti saa. Mitä sinä teet toisin kuin he?

Vierailija

Munaa vaan pilluun, kyllä se g-piste siellä on. Meinasin kyllä aiemmassa viestissä kirjoittaa, että stimuloimalla emätintä. Arvasin että joku vetää herneet nenään tuosta g-pisteestä.

t. ap

Vierailija

Vai mitä sanotte tähän? Olen saanut emätinorgasmin, koskettamatta millään alapäähäni. Treenasin vain alapäänlihaksiani.

t. ap

Vierailija

on kyllä ihan tutkittu että naisilla on erityyppisiä kudoksia siellä emättimessä ja niillä jotka saa emätinorgasmeja on kaikilla joku tietyntyyppinen "juttu" siellä.. eli siis joku g-pisteen tapainen.. ja tätä "g-pistettä" ei kaikilla ole... eli se ois joku herkempi kudosalue tms

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat