Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatut miehet on mahdottomia vonkaamaan...:( (ov)

Vierailija

Olen kerran ollut tietämättäni varatun miehen kanssa treffeillä neljä kertaa ja neljännellä kerralla päädyttiin sänkyyn... Sain tietää miehen olevan varattu ja lopetin suhteen samantien, vaikka mies halusi jatkaa....

Olen eronnut 10 vuoden suhteesta keväällä ja nyt yksinolon aikana silmäni ovat avautuneet kurjalla tavalla...

Kommentit (1)

Vierailija

varatut miehet vonkaa eniten, mutta tuo ap:n tilanne on suht. harvinainen.

Aika harva esiintyy sinkkuna useampien treffien ajan, enemmän varatut vonkaa ihan rehellisesti seksiä. Useimmiten vielä korostavat kuinka tärkeitä vaimo ja perhe heille on, mutta veri vetää muillekin niityille välillä.

Minun kohdallani nämä seksiä vonkaavat varatut miehet ovat yleensä etäisesti tuttuja jostain (töistä, harrastuksista tms.) ja niitä kyllä riittää. Pahimpia ovat ne "unelmamiehet": fiksut, perheeseensä sitoutuneet, lapsirakkaat ja keskustelutaitoiset, usein menestyneet miehet.

Olen miesvaltaisella alalla (joudun olemaan tekemisissä miesten kanssa) ja sinkku. Saan näitä seksiehdotuksia säännöllisin väliajoin. Toistaiseksi en ole sortunut varattuun (vaikka joskus mieli olisi tehnyt), mutta harhakuvitelmia unelmamiehistä minulla ei enää ole.

Uusimmat

Suosituimmat