Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on suht hoikissa reisissäni kauheasti löysää läskiä. Miten pääsen siitä eroon?

Vierailija

Olen 176 cm ja painan 59 kg. Mitä jumppaa pitäisi tehdä, miten paljon laihduttaa?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ite lopetin leivän, pastan, riisin, perunan ja sokerin käytön ja lisäsin rasvaa ruokavalioon. Sillä lähti löllöt ja tuli sitäpaitsi kaunis iho!

Vierailija

Olet muuten niin laiha ettei laihdutus ole ratkaisu ongelmaasi. Kun laihdutat niin laihdut tasaiseseti joka puolelta eikä reitesi pienene suhteessa ollenkaan. Ratkaisu on tosiaan treenissä.

Taipumus sellulliittiin on perinnöllistä joten et todennäköisesti pääse siitä täysin eroon millään keinolla

Vierailija

Jos alkaa olla siinä kunnossa että lihassyyt näkyy, voi olla että se vaikuttaa esim. kuukautisten poisjäämisen. Varo syömishäiriötä, tuo itseinho ja halu laihtua vaikka olet pitkä ja siihen nähden painoa on vähän, ei kuulosta ihan terveeltä.

Vierailija

Mä nimittäin olen hiukan liiankin pyöreä, mutta mulla ole mitään roikkuvaa missään, eikä löllöä, kaikki on kiinteää- vaikka vähemmän sais lihaa luiden ympärillä ollakin. Liikun ihan normaalisti- muutaman kerran viikossa hikijumppaa ja yritän kävellä mahd. paljon- ja se kyllä on pitänyt kiinteyden. Kaikki on suhteellista.

Vierailija

Yksi mikä häivytti "ratsastushousuja" jotka minulla oli hoikkuudesta huolimatta oli juokseminen, mutta en ole pitkään aikaan jaksanut juosta, tykkään muusta liikunnasta enemmän ja juokseminen on pakkopullaa. Mutta ainakin se teki reidet paremman malliseksi, kiinteäksi en ole niitä saanut millään. Ja olen kokeillut askelkyykkyjä, kyykkyjä, koirankusetusta yms. yms. Silti reidet ja takapuoli on ihan hyllyväistä

T:170cm/52kg

Vierailija

Siis punttisali, isot painot ja lyhyet sarjat.

Ruokavalio kohdalleen eli proteiinia 1-2 g/painokilo/päivä.

Kyllä löllöt lähtee ja jalat saa muotoa.

Bmi ei kerro mitään. Kehonkoostumusmittaus on parempi. Se kertoo rasvaprosentin ja lihasmassan määrän + plajon muuta.

Ja mitä tulee matalaan rasvaprosenttiin, niin omani pyörii 13-16 % välillä eikä ole vaikuttanut mitenkään. Olen kysynyt asiaa lääkäriltäkin ja hänen mielestään rasva%:ni ei ole mikään ongelma. Vaarallisempaa on liian korkea rasva%.

Vierailija

Multa lähti 4 senttiä kummastakin reidestä 4 kuukaudessa, kun juoksin 3 kertaa viikossa. Kertaheitolla vartalotyyppini muuttui päärynästä yläpainotteiseksi!

Vierailija

on n. 54 cm. Olen rakenteeltani siro, jossain täällä löllerön alla. Inhoan itseäni enkä katso edes pukiessa itseäni peilistä. Myös pylly on löysä, ei kimmoisa. Haluaisin kotijumppaohjeita, joilla kiinteytyisin edes vähän, jos se on mahdollista. Olen lukenut, että mikään lihas ei näy,jos päällä on rasvaa. Siksi uskon, että minun pitää myös laihtua ensin. -ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat