Kerro jokin hyvä parisuhdeharjoitus esim. parisuhdeleiriltä?

Vierailija

Ajateltiin viettää tänään iltaa miehen kanssa ja sain päättää ohjelman. Ajattelin kattaa piknikin olkkariin, naposteltavia, kynttilöitä jne ja ajattelin että voitais vaikka kirjoittaa jotain toisillemme, mutta onko kellään mitään ideoita mitä? Ihan tavallisia kirjeitä ollaan kirjoiteltu jonkin verran mutta nyt haluaisin jotain erikoisempaa.

P.s. Meillä menee "ihan hyvin" mutta mikään superromanttinen/eroottinen ei nyt säväytä kun on ollut vähän vaikempaa

Kommentit (5)

Vierailija

Yksi juttu tuli mieleeni: kerroit, että teillä on nyt ollut hieman vaikeampaa. Kenties voisitte tällä kertaa molemmat listata esim. viisi kohtaa siitä, mistä haluat miestäsi kiittää ja toisin päin. Toinen vaihtoehto olisi pieni kirjoitus/kertominen aiheesta "parasta sinussa nyt". Henkilökohtainen positiivisen palautteen antaminen saattaa helposti unohtua arjessa, ja kyllähän se piristää niin itseään kuin parisuhdetta, kun antaa ja saa pikkasen helliä kehuja. :)

Kynttiläiltaan ei kenties välttämättä ihan sovi, mutta tuli mieleen, että meillä on kotona Tuttu kuttu -peli, se on mukavaa yhteistä ajanvietettä. Tosin lähinnä minun mielestäni, mies ei ole ihan yhtä innokas ko. pelistä.

Itsekin haluaisin kirjoitella miehen kanssa esimerkiksi kirjeitä tai järjestää muuta edes hieman romanttista arjen piristystä, mutta kuinkahan miehenkin saisi innostumaan? :/ Minä kun olen meillä se, joka kaipaa huomattavasti enemmän huomiota ja vaihtelua arjen harmauteen.

Ihanaa iltaa teille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat